Volkswagen wybrał agencję do obsługi BTL
  • 0
  • 1
25.07.2019

Volkswagen wybrał agencję do obsługi BTL

Volkswagen rozstrzygnął przetarg na obsługę BTL. Marka rozpoczęła współpracę z agencją Afekt. Do jej zadań należy obsługa marketingu dealerskiego w ponad 60 placówkach całej sieci salonów w Polsce.

Wśród kluczowych zadań agencji Afekt dla marki Volkswagen są:

  • optymalizacja komunikacji z klientem w punkcie sprzedaży w celu maksymalizacji jego pozytywnych doświadczeń w kontekście zmieniającego się sposobu dokonywania zakupów,
  • unifikacja standardów kampanii realizowanych w sieci,
  • dobór narzędzi POS na ewoluującej ścieżce klienta w salonach,
  • koordynacja akcji sprzedażowych i kampanii przygotowanych przez markę,
  • wsparcie dealerskich działań marketingowych.

Przez fakt wszechobecnej digitalizacji ścieżka zakupowa klienta ulega ogromnym przemianom. Dostrzegamy to również w naszych punktach sprzedaży. Jednak mimo tego wizyta w salonie nadal jest bardzo istotnym etapem w procesie podejmowania decyzji o zakupie samochodu konkretnej marki.

Dlatego działania marketingowe w salonach mają dla nas kluczowe znaczenie. Chcąc maksymalizować dobre doświadczenia naszych klientów, wprowadzamy nowe rozwiązania. Wybranie partnera w tym obszarze było dla nas zatem bardzo ważną decyzją – mówi Mateusz Liśkiewicz, communication manager Volkswagen Group Polska.

Za obsługę firmy Volkswagen Samochody Osobowe z ramienia agencji odpowiadają Katarzyna Kantarek, senior account manager oraz Przemysław Wilk, project coordinator. Nad strategią czuwać będzie Jacek Sołkiewicz, a nad kreacją Piotr Majewski, szef działu kreacji. Umowa została podpisana na okres trzech lat.

  • 1

25 lipca 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
25.07.2019

Wavemaker: 15 mln Polaków ogląda seriale w Sieci. Netflix i HBO otwierają ranking najlepszych producentów

Co drugi Polak (64 proc. internautów) w wieku 16+ ogląda seriale w Sieci – pokazuje „VideoTrack”, cykliczne badanie agencji Wavemaker. Polskim e-widzom w krew wszedł binge-watching. Wciąż najbardziej cenią oni amerykańskie produkcje, choć w rankingu awansowały także seriale polskie. Za najlepszych producentów seriali uważają natomiast Netfliksa i HBO.

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.07.2019

Bracia z kanału PitPitShowTV rapują o 40-letniej historii marki Koral

Bracia z kanału YouTube PitPitShowTV w ubiegłym roku zwyciężyli w konkursie „Grand błogie chwile”. Ich piosenki tak zachwyciły jury, że oprócz przekazania nagród zaproszono ich do współpracy. Wspólnie z marką Koral nagrali swój pierwszy profesjonalny kawałek w studiu. Piosenka „Zalodowane bity” w hiphopowym stylu podsumowuje 40 lat istnienia marki Koral i przedstawia ją młodszemu odbiorcy.