Program "Wiem, co wybieram" w warszawskim metrze
  • 0
  • 1
2.06.2009

Program „Wiem, co wybieram” w warszawskim metrze

1 czerwca ruszyła kampania promocyjna międzynarodowego programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram”. Mieszkańcy Warszawy podróżujący metrem przez dwa tygodnie będą mieli okazję zapoznawać się ze znaczeniem logo programu, które pojawi się na ekranach nośników CityINFOtv. Firma AMS, właściciel CityINFOtv, zaangażowała się w kampanię na zasadach partnerskich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 czerwca 2009