0 1 2.06.2009Mea Event dla Vattenfallaexperiential marketing TweetAgencja Mea Event wsparła firmę Vattenfall podczas 13 Pikniku Naukowego na Podzamczu w Warszawie.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.06.2009NEKK rusza na podbój rynkuZ początkiem czerwca rozpoczyna działalność nowa agencja reklamowa NEKK specjalizująca się w usługach dla branży ochrony zdrowia. Agencja wchodzi w skład Grupy Torfarm.
0 1 0 0 0 2.06.2009Galposter dla AvivaW związku ze zmianą marki grupa Aviva w Polsce (dawniej Commercial Union) wyłoniła w drodze przetargu dwóch partnerów do realizacji projektu zmiany oznakowania zewnętrznego swojej sieci dystrybucji. Jedną z wyłonionych firm jest Galposter Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 2.06.2009Podsumowanie I Międzynarodowego Kongresu Trade Marketingu w WarszawieW I Międzynarodowym Kongresie Trade Marketingu w Warszawie uczestniczyło ponad 150 przedstawicieli średniej i wyższej kadry menedżerskiej, głównie z obszaru marketingu i sprzedaży. W debatach, indywidualnych wystąpieniach oraz wideokonferencjach wzięło udział 35 polskich i międzynarodowych prelegentów z USA, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Włoch.
0 1 0 0 0 2.06.2009Deutsche Bank dla najmłodszych1 czerwca ruszyła kampania Fundacji ORIMARI „Kochasz, chronisz, zapobiegasz – Badaj swoje dziecko”. Przy wsparciu Deutsche Bank PBC, Fundacja będzie zachęcać rodziców i opiekunów do wykonywania badań profilaktycznych swoich dzieci.