1 1 0 0 1 1.04.2009Kampania społeczna „Przekaż 1%”Krajowe Centrum Kompetencji rozpoczyna drugą edycję kampanii społecznej „Przekaż 1%”, która przekonuje, jak wiele społecznych problemów można rozwiązać dzięki wpłatom z podatku na rzecz fundacji i stowarzyszeń.
0 1 0 0 0 1.04.2009„Poczuj smak tropikalnej przygody” – promocja konsumencka marki Chiquita17 kwietnia rusza promocja konsumencka marki Chiquita pod hasłem: „Poczuj smak tropikalnej przygody”.
0 1 0 0 0 1.04.2009Agencja Hypermedia wygrywa w przetargu marki Hoop ColaAgencja Hypermedia nawiązała strategiczną współpracę z Hoop Polska, która zakłada przygotowanie projektu działań interaktywnych dla marki Hoop Cola.
0 1 0 0 0 1.04.2009Hasbro nowym klientem Marketing & Communications ConsultantsW marcu bieżącego roku agencja Marketing & Communications Consultants rozpoczęła współpracę z firmą Hasbro.
0 1 0 0 0 1.04.2009Jakie reklamy przyciągają uwagę internautów?Z inicjatywy brytyjskiego oddziału Interactive Advertising Bureau (IAB) firma badawcza Lightspeed Research zapytała internautów z UK o to, na jakie formy reklamy internetowej najczęściej zwracają uwagę. W świetle wyników tego sondażu najbardziej zachęcające dla konsumentów okazują się nieinwazyjne kreacje reklamowe on-line. Jakie instrumenty są więc obecnie najskuteczniejsze przy realizacji kampanii reklamowych w Internecie?
0 1 0 0 0 1.04.2009Targi Poligrafia i Euro-ReklamaW dniach 21-24 kwietnia odbędą się Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama Outdoor EXPO 2009 i Gift EXPO 2009 oraz Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych Poligrafia 2009.
0 2 0 0 0 1.04.2009Nowa kampania Radia TOK FMRozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa Radia TOK FM, ukazująca poszczególne programy stacji w satyrycznym ujęciu Andrzeja Czeczota.
0 1 0 0 1 1.04.2009Środa najlepszym dniem na spokojne zakupy w PolsceJak wskazują zamówione przez organizację Visa Europe badania, środa jest dla Polaków najlepszym dniem tygodnia na dokonywanie zakupów. Respondenci z całego kraju odpowiadają zgodnie, że w tym dniu najrzadziej kupują artykuły spożywcze i ubrania w centrach handlowych, supermarketach i sklepach - a to właśnie kolejki są najbardziej powszechnym źródłem irytacji podczas zakupów. Badanie zostało przeprowadzone w wybranych krajach Europy. Z kolei wyniki badania w Wielkiej Brytanii pokazały, że najlepszym dniem na zakupy na Wyspach jest wtorek, gdyż najmniej osób decyduje się na nie w ten właśnie dzień.
0 1 0 0 0 1.04.2009Telewizyjna kampania Ibum Forte„Ibum Forte – najsilniejszy Ibum na rynku” – pod takim hasłem 1 kwietnia rozpoczyna się kampania telewizyjna leku przeciwbólowego Ibum Forte firmy Hasco-Lek.