1 2 0 0 0 1.03.2012BNP Paribas – „Porozmawiajmy o Twoich planach” (wideo)Rusza nowa kampania reklamowa banku BNP Paribas, pod hasłem „Porozmawiajmy o Twoich planach”. W humorystycznych spotach telewizyjnych, wyreżyserowanych przez Mitję Okorna, bank zachęca do skorzystania z oferty kredytu gotówkowego.
1 1 0 0 0 1.03.2012Kierowcy są jak zaklęci – nowa kampania reklamowa Link4 (wideo)1 marca rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Link4. Pokazuje ona „zaklętych” kierowców, którzy co roku odnawiają polisy u tych samych ubezpieczycieli, podczas, gdy na zmianie firmy mogliby zyskać, m.in. płacąc mniej za polisę komunikacyjną.
1 1 0 0 0 1.03.2012Wiosenna kampania reklamowa Black Red White (wideo)Ruszyła kolejna akcja promocyjna Black Red White. Do zakupu mebli i dodatków zachęca ogólnopolska kampania reklamowa prowadzona w telewizji, radiu oraz Internecie.
1 1 0 0 0 1.03.2012Polski film korporacyjny w finale 55 New York Festivals International Television & Film Awards (wideo)„PGNiG – Energia dzięki wiedzy” jest pierwszym w historii filmem korporacyjnym polskiej produkcji, który został zakwalifikowany do finału New York Festivals. O uznanie w tym roku walczą produkcje z ponad 40 różnych krajów. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 17 kwietnia podczas Gali Finałowej w Las Vegas.
0 2 0 0 0 1.03.2012BoboVita z nową promocją „Codziennie dbamy, codziennie nagradzamy”Promocja „Codziennie dbamy, codziennie nagradzamy” potrwa od 1 marca do 29 maja 2012 roku i dotyczy wszystkich zupek, obiadków oraz deserków w słoiczkach marki BoboVita. Aby wziąć udział w losowaniu nagród, należy kupić pięć dowolnych posiłków BoboVita objętych promocją.
0 1 0 0 0 1.03.2012Ruszył X jubileuszowy konkurs GrandFront na Prasową Okładkę Roku1 marca rozpoczął się X jubileuszowy konkurs Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku. O zwycięstwo rywalizować mogą strony tytułowe dzienników oraz okładki czasopism opublikowanych w 2011 roku. Z okazji jubileuszu przyznane zostaną także specjalne jubileuszowe nagrody GrandFront dla najlepszych zwycięskich prac z dotychczasowych edycji konkursu.
0 2 0 0 0 1.03.2012Co drugi student jest wierny swojej stacji radiowej: raportCodziennie 80 proc. studentów włącza radio – każdego dnia jest to średnio 1,2 mln osób uczęszczających do szkół wyższych. Z roku na rok rośnie grono młodych słuchaczy, którzy mają swoją ulubioną rozgłośnię i nie przełączają stacji w ciągu dnia – wynika z badań przeprowadzonych przez Komitet Badań Radiowych.
0 1 0 0 0 1.03.2012Łódź Jungle Web 2012, czyli jak budować wizerunek w Internecie21 i 22 marca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego (ul. Matejki 22/26, aula A0, poziom -1) odbędzie się ogólnopolska konferencja Łódź Jungle Web 2012. Tegoroczna, pierwsza edycja wydarzenia organizowanego przez Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM będzie poświęcona budowaniu wizerunku w Internecie.
0 1 0 0 0 1.03.2012Konkurs IAA-Dentsu wspierający konferencję ONZIAA do 16 marca przedłużyło termin składania prac w konkursie studenckim na najlepszy plakat do prowadzonego przez ONZ projektu Ekorozwój. Studenci kierunków reklama, marketing i design mogą nadsyłać prace ilustrujące ideę zrównoważonego rozwoju. Konkurs organizowany jest po raz czwarty.
0 7 0 0 0 1.03.2012„Koszmar” – wystawa Galerii RuszGaleria Rusz specjalizuje się w kreowaniu i prezentacji sztuki w przestrzeni miejskiej. Od 1999 roku prowadzi własną galerię billboardową w Toruniu, gdzie pokazuje prace własne i zaproszonych gości. Galeria prezentuje od 11 lat sztukę na jednym bilbordzie w przestrzeni miasta.