2 1 0 27.06.2012Szcześniak, Mlynkova, Rodowicz, Cerekwicka, Kupicha i inni w kampanii społecznej Music for Life (wideo)Rozpoczęła się kampania społeczna Music for Life, pod hasłem „Słuchaj, klikaj, pomagaj!”. Akcja jest skierowana do miłośników muzyki, którzy poprzez platformę internetową mogą zagłosować na ulubiony utwór i pomóc dzieciom z problemami układu słuchu z Centrum Zdrowia Dziecka.
4 3 0 27.06.2012Saatchi & Saatchi zdobywa Grand Prix Golden Arrow (wideo)Poznaliśmy laureatów i wyróżnionych tegorocznego konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow. Podczas gali konkursowej, która odbyła się 26 czerwca, wyróżnione zostały również najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego.
0 1 1 27.06.2012Badanie: czy krótsze wersje reklam mogą być wciąż efektywne?Firmy wkładają wiele wysiłku w tworzenie 30-sekundowych reklam. Czy długie spoty można jednak skrócić tak, by były maksymalnie efektywne przy minimalnym czasie emisji? Badanie NeuroFocus, stworzone przez Nielsena, a polegające na analizie neurologicznej odbiorców reklam, pokazuje, że istnieje sposób na skrócenie spotów tak, aby jednocześnie podnieść ich wydajność.
0 2 0 26.06.2012Majowy raport „Scena polityczna”Dla Janusza Palikota maj okazał się fatalny. Według raportu „Scena polityczna”, stworzonego przez agencję informacyjną Press-Service Monitoring Mediów, niemal trzy czwarte publikacji na jego temat w najpoczytniejszych gazetach miało wydźwięk negatywny. To w realiach polskich mediów sytuacja zupełnie niecodzienna.
2 1 0 26.06.2012Nike+ Fuel Band z Titanium Grand Prix w Cannes Lions 2012W zakończonym 23 czerwca Międzynarodowym Konkursie Reklamy w Cannes nagrodę główną Titanium and Integrated Lions otrzymała kampania Nike+ Fuel Band. W kategorii tej wyróżniane są przełomowe kampanie integrujące różne kanały przekazu.
0 1 0 26.06.2012Lepszy handel w rytm muzykiRytmiczne melodie w salonie sprzedaży powodują, że klienci zostają dłużej i rozmawiają z obsługą. Intensywne i kwiatowe zapachy zniechęcają zaś do wchodzenia na wyższe piętra sklepu – takie są wnioski z badania przeprowadzonego we wrocławskim wydziale SWPS.
4 1 0 26.06.2012Kampania reklamowa kosmetyków Original Source (wideo)Na potrzeby kampanii reklamowej żeli pod prysznic marki original Source stworzono cztery spoty reklamowe. Spoty wykorzystane zostały jako billboardy sponsorskie, wyświetlane przed programem „Przystanek FanCamp” w TVP.
0 1 0 26.06.2012Laureaci V edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”Rozstrzygnięto piątą edycję konkursu „Znajdź Haka na Raka” w ramach Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”. Zwycięzcami zostali uczniowie Zespołu Szkół Technicznych „Mechanik” w Jeleniej Górze, twórcy kampanii „Zabezpiecz tyły. Zrób kolonoskopię!”.
1 1 0 26.06.2012Nikon rozpoczyna program ambasadorski dla blogerów (wideo)Firma Nikon Polska rozpoczyna program ambasadorski „Jestem blogerem”, skierowany do osób piszących blogi, dla których fotografia jest jednym z ważniejszych środków ekspresji. Celem projektu jest wsparcie wybranych autorów. W pierwszej edycji programu uczestniczy pięciu blogerów – kolejna jest otwarta dla wszystkich zainteresowanych.
0 1 0 26.06.2012L’Oréal: sprzedaż produktów w Internecie nie zastąpi tradycyjnych sklepówFirma L'Oréal jako ostatnia z wielkich marek FMCG rozpoczyna eksperymenty ze sprzedażą produktów przez Internet. Pomimo tego, że globalna sprzedaż kosmetyków online rośnie, firma nie spodziewa się, by Internet zagroził tradycyjnym sklepom.