"Powiew wolności" - kolejna dosłona kampanii Bosmana
  • 0
  • 1
4.07.2008

„Powiew wolności” – kolejna dosłona kampanii Bosmana

Marka Bosman, z portfela Calrlsberg Polska, rozpoczyna drugą odsłonę outdoorowej kampanii wizerunkowej marki, pod hasłem „Powiew wolności”. Począwszy od 1 lipca, na ulicach największych miast i w pasie nadmorskim regionu zachodniopomorskiego pojawią się reklamy Bosmana.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lipca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2008

PMPG inwestuje w sport

Platforma Mediowa Point Group podpisała porozumienie inwestycyjne z właścicielem firmy NaMaxa Sp. z o.o. dotyczące rozszerzenia działalności Grupy Kapitałowej PMPG o prowadzone przez firmę NaMaxa usługi w zakresie marketingu sportowego. Porozumienie przewiduje opcję objęcia większościowego pakietu udziałów w spółce NaMaxa, którą PMPG może zrealizować do końca roku 2008. PMPG w ten sposób chce dynamicznie wejść na rozwijający się rynek marketingu sportowego w Polsce.