Nowe rozwiązania SAP w Kompanii Piwowarskiej: zarządzanie budżetami marketingowymi
  • 0
  • 1
4.07.2008

Nowe rozwiązania SAP w Kompanii Piwowarskiej: zarządzanie budżetami marketingowymi

Od kwietnia br. producent Tyskiego i Lecha korzysta z przygotowanego wspólnie z BCC rozwiązania Wallet. Nowa funkcjonalność wspiera menedżerów finansów i marketingu w efektywnym wydatkowaniu środków na marketing.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47331 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

4 lipca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2008

PMPG inwestuje w sport

Platforma Mediowa Point Group podpisała porozumienie inwestycyjne z właścicielem firmy NaMaxa Sp. z o.o. dotyczące rozszerzenia działalności Grupy Kapitałowej PMPG o prowadzone przez firmę NaMaxa usługi w zakresie marketingu sportowego. Porozumienie przewiduje opcję objęcia większościowego pakietu udziałów w spółce NaMaxa, którą PMPG może zrealizować do końca roku 2008. PMPG w ten sposób chce dynamicznie wejść na rozwijający się rynek marketingu sportowego w Polsce.

3 lipca 2008