0 1 0 0 0 7.05.2008Kampania reklamowa marki „Jurajska”Od maja br. rozpoczyna się kolejna kampania promocyjna naturalnej wody mineralnej Jurajska i potrwa do końca sierpnia. Hasłem przewodnim kampanii jest „Posłuchaj swego pragnienia – zasmakuj natury”.
0 1 0 0 1 7.05.2008Unia Europejska tworzy kodeks postępowania dla serwisów społecznościowychKomisja Europejska planuje ujednolicić regulaminy i politykę prywatności bijących rekordy popularności serwisów społecznościowych. Do projektu zaproszono między innymi gigantów rynku światowego, jak Facebook, MySpace, YouTube czy Yahoo!, a spośród polskich serwisów społecznościowych Epuls i Grono.net.
0 1 0 0 0 7.05.2008Outdoor Media na nośnikach VideoBoardRusza kampania wizerunkowa Outdoor Media – magazynu poświęconemu szeroko pojętej branży out of home.
0 1 0 0 0 7.05.2008Nagroda za stoisko targowe wykonane dla Glen Dimplex PolskaPoznańska agencja reklamowa Frohmberg Studio przygotowała piętrowe stoisko targowe dla grupy Glen Dimplex. Stoisko otrzymało na targach nagrodę “Acanthus Aureus”.
0 1 0 0 0 7.05.2008First Data ogłasza plany przejęcia firmy IncommFirst Data podpisała umowę przejęcia firmy InComm, dystrybutora kart upominkowych i produktów prepaid w Stanach Zjednoczonych. Finalizacja transakcji nastąpi w drugim kwartale br.
0 1 0 0 0 7.05.2008Grillowa kampania TaoTaoTan-Viet International rozpoczął kampanię promocyjną "TaoTao – najlepszy na grill". Kampanii - prowadzonej głównie w formie outdoorowej - towarzyszy promocja w prasie regionalnej i portalu Onet.pl, a także konkurs z nagrodami na antenie Radia Złote Przeboje.
0 1 0 0 0 7.05.2008Badanie rozpoznawalności marki „Lubelskie”W dniach 5– 20 lutego br. Interaktywny Instytut Badan Rynkowych przeprowadził badanie rozpoznawalności marki „Lubelskie”. Tzw. badanie (post-test) zostało zrealizowane metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) i było to drugim badaniem wykonanym na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego po badaniu (pre-test) wykonanym w dniach 30 sierpnia – 17 września 2007r.
0 1 0 0 0 7.05.2008Al Ries wieszczy nadejście mobilnetu (AdAge)Al Ries, But don't get sidetracked into third-screen thinking, AdAgeLegenda amerykańskiego marketingu Al Ries, prognozuje nadejście kolejnego po internecie medium - mobilnetu. Powstaną nowe brandy, tak jak klasyczna sieć wykreowała charakterystyczne dla siebie marki (Amazon, eBay, MySpace).
0 1 0 0 0 7.05.2008Havas Media kontynuuje inwestycjeKontynuując inwestycje i swój rozwój zarówno w Wielkiej Brytanii jak i w innych krajach, struktury należące do Havas Media, odpowiedzialne za media cyfrowe (m.in. Media Contacts), połączą się z agencją interaktywną archibald ingall stretton.
0 1 0 0 0 7.05.2008Synerway S.A. w drodze na NewConnectSynerway S.A. przygotowuje się do debiutu na NewConnect. W ramach oferty private placement spółka zaoferuje akcje z nowej serii C. Synerway zamierza pozyskać 1,5 mln zł, które przeznaczy na kontynuację rozwoju.