Espresso

24 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.10.2007

Dwie statuetki Effie dla Mediaedge:cia

W poniedziałek 22 października 2007 w trakcie uroczystej gali w Teatrze Wielkim ogłoszono wyniki 8. Konkursu Effie, którego celem jest nagradzanie najlepszych kampanii reklamowych, wyznaczających trendy na polskim rynku komunikacji marketingowej. Dom mediowy Mediaedge:cia otrzymał dwie statuetki, srebrną za kampanię „Lepsze strony życia” przygotowaną dla firmy IKEA i zrealizowaną jesienią 2006 roku. Brązem została nagrodzona kampania przygotowana dla wydawnictwa Bauer za promocję miesięcznika „PC Format”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.10.2007

Seminarium Targi Mody 2008

W dniu 18 października, w Centrum Dydaktyczno – Konferencyjnym im. Alcide de Gasperi w Łodzi, odbyła się szósta edycja seminarium proeksportowego Targi Mody. Wydawnictwo Promedia, organizator spotkania, a jednocześnie wydawca tytułów modowych, po raz kolejny stworzyło możliwość zapoznania się z imprezami wystawienniczymi dla przedstawicieli branży odzieżowej. Polscy przedsiębiorcy, którzy chcą zaistnieć na rynkach zagranicznych poprzez wystawiennictwo na targach, otrzymali merytoryczne wsparcie.

Poprzednie Następne