Nowy system identyfikacji wizualnej marki Coca-Cola nagrodzony w Cannes
  • 0
  • 1
4.07.2008

Nowy system identyfikacji wizualnej marki Coca-Cola nagrodzony w Cannes

Projekt nowego systemu identyfikacji wizualnej zdobył pierwszą w historii nagrodę Design Grand Prix w Cannes. Firma otrzymała  też Złote Lwy za spot radiowy Sprite'a „Last Girl on the Dance Floor”, nagrodę za nową, aluminiową butelkę Coca-Cola oraz dziewięć innych prestiżowych nagród Lions w różnych kategoriach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46706 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

4 lipca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2008

PMPG inwestuje w sport

Platforma Mediowa Point Group podpisała porozumienie inwestycyjne z właścicielem firmy NaMaxa Sp. z o.o. dotyczące rozszerzenia działalności Grupy Kapitałowej PMPG o prowadzone przez firmę NaMaxa usługi w zakresie marketingu sportowego. Porozumienie przewiduje opcję objęcia większościowego pakietu udziałów w spółce NaMaxa, którą PMPG może zrealizować do końca roku 2008. PMPG w ten sposób chce dynamicznie wejść na rozwijający się rynek marketingu sportowego w Polsce.