0 2 0 0 0 11.06.2018Nowy butik doradczy HumanriseHumanrise ma zająć się humanizacją organizacji. Tak cele swojej firmy określają założyciele: Tomasz Pietrzak, do niedawna zarządzający działem digital w NN Investment Partners i Tomasz Nalewajk, psycholog i były brand director Gog.com (grupa CD Projekt).
0 1 0 0 0 11.06.2018Rafał Sonik poleca Mercedesa klasy XRafał Sonik rekomenduje nowego pick-upa Mercedesa – klasę X. Kierowca rajdowy wziął udział w sesji zdjęciowej marki, która odbyła się na Pustyni Błędowskiej.
0 0 0 0 0 11.06.20183M wybrało Hill+Knowlton Strategies do obsługi korporacyjnejFirma 3M Poland rozstrzygnęła przetarg na obsługę korporacyjną. Zwyciężyła w nim agencja Hill+Knowlton Strategies.
1 0 0 0 0 11.06.2018Uber zamierza wydać ponad 500 mln dol. na kampanięJeszcze w tym roku Uber wyda ponad 500 mln dol. na globalną kampanię – podaje anonimowe źródło związane z firmą. Będzie to pierwsza akcja marki na tak dużą skalę. Jest częścią starań o naprawę wizerunku po ubiegłorocznych skandalach.
5 1 0 0 0 11.06.2018 Aktualizacja: 16:309.07.2018Kampania społecznościowa promująca podkarpacką turystykęPodkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna rozpoczęła akcję w mediach społecznościowych. Celem jest promocja najciekawszych i najpiękniejszych zakątków województwa. W działania zaangażowano youtuberów z kanałów Kołem się toczy, Gdzie bądź i Architecture is a good idea.
0 2 0 0 0 11.06.2018Polska w limitowanej edycji Heinekena we FrancjiDwudziestu międzynarodowych artystów żyjących we Francji zaprezentowało kreatywne podejście do etykiety piwa Heineken. Marka wprowadziła właśnie na rynek francuski limitowaną edycję dwudziestu butelek. Seria ma celebrować bogactwo kulturowe krajów, które ukształtowały historię brandu. Wśród nich jest Polska.
0 6 0 0 0 11.06.2018Wartość mediowa sponsoringu sportowego w 2017 r. wyniosła 4,3 mld zł – pokazuje badanie Pentagon Sponsor TrackWartość telewizyjna (oficjalna, bez uwzględnienia polityki rabatowej poszczególnych stacji) sponsoringu sportowego w 2017 r. wyniosła 4,3 mld zł. To spadek o 0,6 mld zł w porównaniu do 2016 r., ale nadal to drugi najwyższy wynik w historii badań mediowych – pokazuje analiza Pentagon Sponsor Track.
0 1 0 0 0 11.06.2018Huawei z kampanią smartfonów z serii YHuawei przygotował kampanię 360 stopni smartfonów z serii Y. Komunikację kieruje do osób, które oczekują zaawansowanych technologicznie urządzeń w atrakcyjnej cenie.
0 7 0 0 0 11.06.2018Polski Internet w maju 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w maju 2018 r. wyniosła ogółem 27,4 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23,4 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 6 0 0 0 11.06.2018Forum IAB 2018: człowiek i jego emocje muszą być w centrum zainteresowania branży marketingowejBranża marketingowa powinna na nowo skupić się na konsumencie. Po zachłyśnięciu się technologiami nadszedł czas, by w centrum uwagi postawić człowieka, jego emocje i potrzeby. To przecież on decyduje, czy produkt lub rozwiązanie zaistnieją na rynku, czy marka odniesie sukces. To jeden z najważniejszych wniosków tegorocznej edycji Forum IAB.