Świąteczny spot marki John Lewis plagiatem? - Marketing przy Kawie
Świąteczny spot marki John Lewis plagiatem?
  • 1
  • 1
17.11.2017

Świąteczny spot marki John Lewis plagiatem?

Marka John Lewis przyzwyczaiła nas do tworzonych z rozmachem reklam świątecznych. Nie inaczej jest tym razem. Na Boże Narodzenie 2017 przygotowała spot o przyjaźni chłopca i potwora spod łóżka. Zdaniem pisarza i ilustratora Chrisa Riddella futrzasty bohater łudząco przypomina stworzoną przez niego przed laty postać.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 listopada 2017