Ponad 60 proc. Polaków nie potrafi wskazać marek związanych z mistrzostwami świata w Rosji. Wyniki badania
  • 0
  • 4
22.05.2018

Ponad 60 proc. Polaków nie potrafi wskazać marek związanych z mistrzostwami świata w Rosji. Wyniki badania

Ponad 60 proc. respondentów nie potrafiło wskazać żadnej marki związanej z mistrzostwami świata w Rosji ani z polską reprezentacją w piłce nożnej. Wśród brandów zagranicznych najczęściej wskazywane były Coca-Cola i Adidas, a wśród polskich Biedronka i Lotos – pokazało badanie firmy Starcom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50507 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

22 maja 2018