„1% od Ciebie, całe życie dla mnie” – kampania Fundacji DKMS - Marketing przy Kawie
„1% od Ciebie, całe życie dla mnie” – kampania Fundacji DKMS
  • 1
  • 2
22.05.2018

„1% od Ciebie, całe życie dla mnie” – kampania Fundacji DKMS

Fundacja DKMS rozpoczęła kampanię „1% od Ciebie, całe życie dla mnie”. Jej bohaterami są Jakub – dawca szpiku oraz 6-letni Kubuś, który dzięki niemu wygrał nowe życie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 maja 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.05.2018

Provident rozpoczyna długofalową współpracę z influencerami

Nauczyć się robić na drutach, pracować w schronisku jako wolontariusz, wsiąść do pociągu byle jakiego, zrobić salto. Co łączy te plany? Będą je realizować twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube: Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka. Ta czwórka influencerów podejmie wyzwanie rzucone przez Providenta: „365 planów w 365 dni”. To początek długofalowej współpracy marki z youtuberami.

21 maja 2018