Polscy studenci w obiektywie Acxiom
  • 0
  • 1
29.09.2011

Polscy studenci w obiektywie Acxiom

Firma Acxiom przyjrzała się stylowi życia polskich studentów. Najwięcej studentów pochodzi z miast powyżej 275 tys. i konurbacji (trójmiejskiej, górnośląskiej). W studenckich ławach zasiądzie niewielka przewaga kobiet, które stanowią 51,3% studentów. Jakie kierunki studiów są najbardziej popularne? Aż 23% studentów wybiera techniczne kierunki nauczania, 17% humanistyczne, 15% ekonomiczne, a najmniej, jedynie 3% – studia artystyczne. Kultura, sport, obecność na portalach społecznościowych, ale też dbanie o przyszły rozwój kariery – to kilka z wielu cech charakteryzujących polskich studentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 września 2011

28 września 2011

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.09.2011

Globalna kampania promocyjna Asusa i Intela (wideo)

Asus, Intel, muzyk Jason Mraz, reżyser Andy Morahan i fotograf Don McCullin łączą siły w kampanii „W poszukiwaniu niesamowitego”, promującej debiutujące na rynku muzyczne notebooki N55SF i N73SF. Artyści są twarzami akcji, której kluczowym elementem jest międzynarodowy konkurs. Osoby z 16 państw będą mogły zaprezentować w nim swoje prace, przedstawiające ich własną interpretację pojęcia „niesamowitość”.