IDMnet i Grupa O2 wprowadzają wspólne targetowanie behawioralne - Marketing przy Kawie
IDMnet i Grupa O2 wprowadzają wspólne targetowanie behawioralne
  • 0
  • 1
29.09.2011

IDMnet i Grupa O2 wprowadzają wspólne targetowanie behawioralne

.IDMnet  wraz z Grupą O2 wprowadzają  wspólną ofertę predykcyjnego targetowania behawioralnego. Oferta dostępna będzie od października. Kampanie będą emitowane na połączonym zasięgu obu wydawców – w należącej do IDMnet sieci typu audience – AdProfile oraz w serwisach z Grupy o2.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 września 2011

  • 2
  • 1
  • 0
28.09.2011

Globalna kampania promocyjna Asusa i Intela (wideo)

Asus, Intel, muzyk Jason Mraz, reżyser Andy Morahan i fotograf Don McCullin łączą siły w kampanii „W poszukiwaniu niesamowitego”, promującej debiutujące na rynku muzyczne notebooki N55SF i N73SF. Artyści są twarzami akcji, której kluczowym elementem jest międzynarodowy konkurs. Osoby z 16 państw będą mogły zaprezentować w nim swoje prace, przedstawiające ich własną interpretację pojęcia „niesamowitość”.

  • 0
  • 3
  • 0
28.09.2011

Rośnie wykorzystanie kart zbliżeniowych w Polsce

Dynamika rozwoju płatności zbliżeniowych w Polsce stanowi ewenement w skali europejskiej. W pierwszej połowie 2011 roku na jedną zbliżeniową kartę płatniczą w Polsce przypadła przeciętnie 1 transakcja zbliżeniowa. W roku 2010 łączna liczba transakcji zbliżeniowych w Polsce wyniosła 1,7 mln. Według opublikowanego właśnie raportu Polasik Research na koniec 2011 roku w posiadaniu polskich klientów będzie około 10 mln kart zbliżeniowych, którymi będą oni mogli płacić w sieci 47 tysięcy terminali POS.