0 1 0 9.02.2012Cygnett wybrał agencję PRCygnett – marka oferująca akcesoria do urządzeń firmy Apple, należąca do portfolio Asbis – wchodzi na polski rynek oraz nawiązuje współpracę z agencją 4 Publicity.
0 1 0 9.02.2012Jameson wybrał agencję e-marketingowąJameson – marka Pernod Ricard Polska – rozpoczął współpracę z agencją Adv.pl (Lemon Sky). Agencja zajmie się obsługą marki w kanale digital i przygotuje strategię marki w mediach społecznościowych.
0 1 0 9.02.2012Firma Brother nagrodzona podczas targów PaperworldFirma Brother znalazła się wśród laureatów Europejskich Nagród Produktów Biurowych (EOPA) 2012, które zostały ogłoszone 30 stycznia 2012 r. podczas targów Paperworld we Frankfurcie.
0 1 0 9.02.2012Antynagrody Marketingu Sportowego przyznane8 lutego zakończyło się głosowanie, w którym internauci zdecydowali o przyznaniu Antynagrody za wpadki w marketingu sportowym w 2011 roku. Po raz pierwszy w historii głosowań Antynagroda powędrowała do PZPN.
1 1 0 9.02.2012Robert Lewandowski w reklamie Gillette (wideo)Ambadsador Gillette – piłkarz Robert Lewandowski – występuje w spocie reklamowym promującym produkty marki.
1 2 0 9.02.2012Barbara Kwarc w kampanii „Wystaw rogi na Tablicy” (wideo)Serwis ogłoszeń lokalnych Tablica.pl, należący do Grupy Allegro, rozpoczął akcję walentynkową. Na specjalnej podstronie serwisu można pozbywać się pamiątek po swoich byłych, do czego zachęca gwiazda Internetu – Barbara Kwarc. Akcja rozpoczęła się 8 lutego.
2 2 0 9.02.2012Wiersze Janiny Porazińskiej w kampanii społecznej – „Czad usypia” (audio)Co roku w okresie grzewczym dochodzi w Polsce do kilku tysięcy zaczadzeń, w tym kilkudziesięciu ze skutkiem śmiertelnym. Te dane wskazują na ciągle niską świadomość zagrożeń, jakie niesie ze sobą czad. Dlatego Straż Pożarna rozpoczęła sugestywną kampanię społeczną pod hasłem „Czad usypia”.
1 1 0 9.02.2012„Jakość w parze z delikatnością” – kampania BoboVity (wideo)Motyw przewodni tegorocznej odsłony reklamowej marki BoboVita podkreśla kluczowe atrybuty marki, czyli szeroką gamę zupek, obiadków i deserków przeznaczonych dla małych dzieci.
0 1 0 9.02.2012Walentynkowa kampania TelepizzyTelepizza przygotowała z okazji walentynek pizzę w kształcie serca oraz promocję „Pizza do pary”. Akcja będzie promowana w mediach. Potrwa od 10 do 14 lutego.
2 1 0 9.02.2012„Ten sam, ale fajniejszy” – kampania Orange (wideo)Kampania „Ten sam, ale fajniejszy” promuje usługę przenoszenia numeru do sieci Orange i jest skierowana do klientów konkurencyjnych operatorów telefonicznych. Akcja prowadzona będzie w mediach telewizyjnych, radiowych, w prasie, OOH i w Internecie.