1 1 0 0 0 14.10.2011KFC proponuje większe frytki (wideo)Spoty telewizyjne emitowane od 22 października będą promować ofertę KFC: nowe, większe frytki oraz akcję, w ramach której w piątki można będzie próbować ich za darmo.
0 1 0 0 0 14.10.2011Nowość w zarządzaniu marketingiem sportowymFirma badawcza SMG/KRC oraz agencje Ciszewski Marketing Sportowy i Ciszewski PR proponują nową usługę w zakresie konsultingu sportu – SportLevel Show Me the Money. Służy ona do efektywnego finansowo planowania działań marketingu sportowego oraz zarządzania nimi, a przeznaczona jest dla firm oraz instytucji sportowych. Dzięki metodologii zorientowanej na wyniki finansowe rozwiązanie to ma ułatwiać planowanie biznesowe i mierzenie efektów działań.
1 1 0 0 0 14.10.2011Juliette Binoche w kampanii wizerunkowej banku (wideo)Crédit Agricole Bank Polska rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Prosto i z sensem”, z udziałem aktorki Juliette Binoche. Celem jest zdobycie silnej pozycji w bankowości detalicznej. Strategia komunikacyjna banku zakłada, że poziom rozpoznawalności marki wzrośnie do 70 proc. w ciągu najbliższych trzech lat.
1 1 0 0 0 14.10.2011Przygotowania do Europejskiej Nocy bez Wypadku (wideo)Noc z 15 na 16 października obchodzona jest jako Europejska Noc bez Wypadku. W Polsce wolontariusze Fundacji „Krzyś” namawiać będą kierowców bawiących się w sobotni wieczór w klubach do odpowiedzialnych zachowań, rozdawane też będą ulotki i gadżety kampanii „Piłeś? Nie jedź!”.
0 1 0 0 0 14.10.2011E-sklepy godne zaufania według rankingu CeneoPorównywarka Ceneo.pl przedstawiła swój drugi ranking Zaufane Opinie, oceniający obsługę klienta w sklepach internetowych. Wraz z rankingiem opublikowany został raport dotyczący zaufania i bezpieczeństwa w polskim e-commerce. Wręczenie nagród dla e-sklepów najlepiej ocenianych przez klientów odbyło się 13 października podczas uroczystej gali w Hotelu Mercure Panorama we Wrocławiu.
0 1 0 0 0 14.10.2011750 tys. jabłek na 75-lecie TymbarkuW najbliższą sobotę, 15 października, 1350 pracowników wszystkich zakładów Grupy Maspex wraz z rodzinami i przyjaciółmi będzie częstować mieszkańców kilkudziesięciu miast i miejscowości w Polsce jabłkami oznaczonymi logo Tymbarku. To forma świętowania jubileuszu 75 lat istnienia tej firmy. Planowane jest rozdanie około 750 tys. jabłek (ok. 150 ton).
0 1 0 0 0 14.10.2011Konkurs POS Stars 2011Jeszcze do 25 października przyjmowane są zgłoszenia, do 31 października zaś materiały do tegorocznego konkursu POS Stars. Konkurs odbędzie się podczas Międzynarodowych Dni Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow 2011, 16 i 17 listopada w Warszawie.
0 1 0 0 0 13.10.2011Akcja wizerunkowa Vision Express w galeriach handlowychOd 12 listopada do 4 grudnia w dwudziestu galeriach handlowych w największych miastach Polski trwa kolejna tura działań promocyjno-eventowych firmy Vision Express.
0 1 0 0 0 13.10.2011Nowy klient agencji Sirius PRAgencja Sirius Public Relations podpisała umowę z firmą Solutions Lab, oferującą rozwiązania technologiczne wspomagające zarządzanie działami sprzedaży.
0 1 0 0 0 13.10.2011Trójwymiarowy podgląd dzieł sztuki w WiedniuPrzed wejściem do wiedeńskiego Muzeum Historii Sztuki stanął złoty kontener kryjący nietypowe nośniki sztuki – telewizory Samsung Smart TV 3D. Można obejrzeć na nich wystawę pt. „Skarby Habsburgów”.