Polowanie na kibiców: raport
  • 0
  • 1
28.05.2012

Polowanie na kibiców: raport

Oficjalni sponsorzy mistrzostw Europy w piłce nożnej nie wykorzystali swojej szansy, aby zaistnieć z reklamowym przekazem w świadomości kibiców. Jak pokazała praktyka, lekcję z marketingu pilnie odrobiły natomiast podmioty niebędące sponsorami wydarzenia – wynika z najnowszego raportu agencji informacyjnej „Press-Service Monitoring Mediów”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

glee

12 lat temu

opłaty UEFA

Odpowiedz jest przerażająco prosta: sponsorzy płacą OLBRZYMIE fee UEFA przez co ich budżety komunikacyjne są proporcjonalnie mniejsze...

28 maja 2012