0 1 0 0 0 25.05.2012Kampania RMF Classic „Czas na przerwę od piłki”Na początku czerwca w prasie i Internecie rozpocznie się kampania „Czas na przerwę od piłki. Odpocznij przy muzyce filmowej z RMF Classic”. Akcja skierowana jest do osób szukających alternatywnego źródła rozrywki.
0 1 0 0 0 25.05.2012Carrefour Polska zadba o public relationsCarrefour powierzył swój budżet działań PR agencji MSL Warsaw. W ramach rozpoczętej współpracy działania obejmować będą: PR korporacyjny, PR produktowy, działania CSR, prowadzenie biura prasowego oraz realizację projektów specjalnych.
3 1 0 0 1 25.05.2012Kampania „Wprost” – „To, co najważniejsze w tygodniu” (wideo)„Wprost – to, co najważniejsze w tygodniu” – pod takim hasłem prowadzona jest kampania promocyjna tygodnika. Nowym naczelnym czasopisma został Michał Kobosko, zmienił się także niemal cały zespół redakcyjny.
0 1 0 0 0 25.05.2012Wielka bitwa wodna T-Water26 maja o godz. 16:00 dwie drużyny, złożone z kilkuset osób, stoczą wielką bitwę wodną. Uczestnicy wyposażeni będą w 15 tys. balonów z wodą. Akcja promująca wodę energetyzującą marki Tiger odbędzie się w Koszalinie.
0 1 0 0 0 25.05.2012Mobilny serwis podarunkowy Wrapp już wkrótce także dla polskich użytkowników FacebookaŁukasz Wejchert, wieloletni prezes Onetu, oraz założyciele Skype i LinkedIn współpracują przy nowym projekcie internetowo-mobilnym Wrapp. Polska jest kolejnym rynkiem, na którym będzie dostępna ta usługa.
0 2 0 0 0 25.05.2012Pozycja GG Network w badaniu Megapanel po poprawie metodologiiZmiany wprowadzone przez PBI w badaniu Megapanel dają wydawcy komunikatora GG znacznie wyższą pozycję w rankingu real users i pozwalają awansować do pierwszej dziesiątki w rankingu użytkowników i uruchomionych aplikacji.
0 1 0 0 0 25.05.2012„Rekrutacyjne rewolucje”: konferencja HRcamp13 czerwca w Warszawie odbędzie się kolejna edycja konferencji HRcamp. Jej tematem będą niestandardowe działania rekrutacyjne oraz kuluary powstawania kampanii employer branding.
1 0 0 0 0 25.05.2012ProjectMonument ożywia wspomnienia z przeszłości (wideo)Intel prowadzi ProjectMonument, którego celem jest zachęcenie użytkowników do dzielenia się wspomnieniami o swoim dzieciństwie i młodości.
0 3 0 0 0 25.05.2012City Game Heyah – zderzenie dwóch wymiarówZ okazji juwenaliów Heyah przygotowała specjalną akcję City Game – eliminacje prowadzone są na Facebooku, natomiast finaliści spotkają się w świecie realnym 2 czerwca podczas warszawskich Ursynaliów. Zadania wykonywane przez najlepszych zawodników również będą balansować na granicy rzeczywistości i świata wirtualnego – do ich wykonania niezbędne będzie skorzystanie z technologii augmented reality (AR).
1 1 0 0 0 25.05.2012Sąd Najwyższy: reklamy Link4 nie wprowadzały klientów w błąd, jednak prezentowały zły wizerunek agentów ubezpieczeniowych (wideo)Sąd Najwyższy w wyroku z 25 maja w sprawie dotyczącej reklam Link4 oddalił skargę kasacyjną Polskiej Izby Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych. Takie rozstrzygnięcie przesądza w sposób ostateczny, że reklamy Link4 nie wprowadzały klientów w błąd.