Polacy zniechęceni do programów lojalnościowych? - Marketing przy Kawie
Polacy zniechęceni do programów lojalnościowych?
  • 0
  • 2
10.05.2012

Polacy zniechęceni do programów lojalnościowych?

Prawie połowa Polaków twierdzi, że nic nie jest w stanie zachęcić ich do uczestnictwa w konsumenckich programach lojalnościowych – wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR Ecco Network.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

HRoman

12 lat temu

Czy to przypadek?

Czy to przypadek, że niemal w tej samej chwili pojawia się wiadomość o programie lojalnościowym nastawionym właśnie na rabaty i zniżki:)?
http://www.marketing-news.pl/message.php?art=34281

Rozwiń komentarze

10 maja 2012

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 4
10.05.2012

Social Media Day po raz ósmy we Wrocławiu i pierwszy raz w Warszawie (wideo)

Tematem wydarzenia będzie „social video”, czyli wszystko to, co związane z tworzeniem, oglądaniem i oddziaływaniem treści wideo online. Konferencja odbędzie się 22 maja w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu i będzie połączona ze specjalnymi pokazami filmów „PressPausePlay” i „Something Ventured”. Tydzień później, 29 maja, Social Media Day zagości po raz pierwszy w Warszawie.