0 3 0 0 0 15.03.2012Nowe logotypy Grupy ParadyżGrupa Paradyż 12 marca oficjalnie zaprezentowała nowy system identyfikacji wizualnej. Nowe logotypy łączą w sobie historię z nowoczesnością.
0 1 0 0 0 15.03.2012Herbapol rozpoczał współpracę z domem mediowymPoznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol rozpoczęły współpracę z domem mediowym Mediapol.
1 1 0 0 0 15.03.2012„Abonamenciątka” – nowa reklama Plusa (wideo)Spot reklamuje nową usługę operatora, dzięki której osoby, które przeniosą numer do Plusa, dostaną niższe abonamenty.
0 1 0 0 0 15.03.2012In Design wybrała agencję public relationsPracownia projektowa In Design rozpoczęła współpracę z agencją Don't Worry. Do głównych zadań agencji będzie należało sukcesywne budowanie wizerunku marki i jej głównego architekta – Zbigniewa Kostrzewy – wśród klientów biznesowych.
0 1 0 0 0 15.03.2012„Włącz autopilota” – kampania GetResponse„Włącz autopilota” – pod takim hasłem ruszyła 13 marca kampania promująca funkcję automatyzacji e-mail marketingu w GetResponse. Kampania prowadzona jest w najpopularniejszych serwisach branżowych i ma na celu przedstawienie korzyści z zastosowania funkcji automatyzacji e-mail marketingu.
0 1 0 0 0 15.03.2012Grupa Lotos wybrała agencję do obsługi CSRGrupa Lotos rozstrzygnęła konkurs na przygotowanie koncepcji i realizację inicjatyw społecznych wraz z działaniami PR w latach 2012–2013. Najkorzystniejszą ofertę złożyła agencja Grupa Kombinat oraz agencja Max Point.
0 1 0 0 0 14.03.2012Bulionetka Domowa Knorra promowana w kampanii rekomendacyjnejW akcji promującej Bulionetkę Domową firmy Knorr weźmie udział 2500 ambasadorek produktu, które otrzymają zestawy z zapasem tego produktu do wypróbowania oraz dystrybuowania wśród ich znajomych.
1 1 0 0 0 14.03.2012Animowane genitalia w reklamie Durexa (wideo)W spocie „Misja Kondom” można podziwiać animowane genitalia, które wybrały się do sklepu, żeby kupić prezerwatywy. Ta czynność bardzo je jednak zawstydza. Reklama przekonuje, że nie warto się krępować.
1 1 0 0 0 14.03.2012„Pożyczka z gwarancją najniższej raty” – kampania reklamowa Alior Banku (wideo)W najnowszej kampanii reklamowej Alior Bank promuje pożyczkę gotówkową z gwarancją najniższej raty na rynku. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana silną komunikacją w Internecie, taktycznymi emisjami w prasie oraz masowym mailingiem bezadresowym. Kampania potrwa do końca maja.
2 2 0 0 0 14.03.2012Pomóż wystartować niepełnosprawnym (wideo)Fundacja Pomocy Matematykom i Informatykom Niesprawnym Ruchowo pomaga osobom z wszystkimi rodzajami niepełnosprawności, głównie w zakresie edukacji oraz aktywizacji zawodowej i społecznej. Działa wielowymiarowo, w całej Polsce i w cyberprzestrzeni, a do pokonywania barier wykorzystuje nowoczesne technologie. Fundacja jest Organizacją Pożytku Publicznego, zatem można wesprzeć jej działalność, przekazując na jej rzecz 1% podatku. Numer KRS: 0000049694.