0 2 0 0 0 9.07.2012Kontynuacja kampanii „WiFi Express” ING Banku Śląskiego – nadmorskie strefy darmowego InternetuING Bank Śląski przygotował dla osób wypoczywających nad polskim morzem strefy darmowego Internetu. Od początku lipca do końca wakacji plażowicze w sześciu nadmorskich kurortach mogą za darmo łączyć się z siecią dzięki zainstalowanym przez ING hotspotom. Akcja jest częścią kampanii ING Banku Śląskiego – „WiFi Express”, promującej internetowe konto Direct.
1 1 0 0 0 9.07.2012Kampania „Rano kawka, wieczorem Żubr” (wideo)5 lipca Kompania Piwowarska rozpoczęła nową kampanię piwa Żubr. Towarzyszy jej hasło „Rano kawka, wieczorem Żubr”. Kampania potrwa do końca października.
0 3 0 0 3 9.07.2012Bankowość mobilna – znak czasu: raportKorzystanie z Internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych zyskuje w Polsce na popularności. Okazuje się jednak, że polscy internauci stosunkowo rzadko używają tych urządzeń w celach związanych z szeroko pojętą bankowością. Raport Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) „Mobilny konsument w świecie mobilnej bankowości i mobilnych płatności” prezentuje najważniejsze przyczyny takiego stanu rzeczy.
2 1 0 0 1 9.07.2012Spot „Zostaw mamę” nieetyczny; reklama Braveranu ma być emitowana po 21.00 (wideo)Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi dotyczące telewizyjnych reklam biura podróży Funclub „Zostaw mamę, pojedź z nami na wakacje” oraz preparatu na potencję Braveran.
1 6 0 0 1 9.07.2012Rebranding stacji Tele5 (wideo)9 lipca 2012 roku kanał telewizyjny Tele5 zaprezentował swoją nową oprawę graficzną oraz logo. Odświeżony Tele5 to kanał o profilu rozrywkowym, skierowany głównie do mężczyzn, również tych młodszych. Celem rebrandingu było odmłodzenie wizerunku kanału, tworzenie pozytywnych emocji oraz dotarcie do nowych grup docelowych.
1 1 0 0 0 9.07.2012Słoń w lodówce – kampania lodówek Samsung Grand (wideo)„Jak zmieścić słonia w lodówce?” – to główne hasło kampanii promującej najnowsze lodówki Samsung Grand. Kampania telewizyjna prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach informacyjnych i w kanałach tematycznych (m.in. Polsat, TVN, TVP, TV 4) i zakończy się 6 sierpnia.
1 1 0 0 0 9.07.2012Netia złoży odwołanie w sprawie decyzji KER (wideo)3 lipca opisywaliśmy, że Komisja Etyki Reklamy uznała spot reklamowy Netii „Telewizja Osobista” za nieetyczny. Powodem tej decyzji był m.in. fakt, że obietnica składana odbiorcom reklamy (dostęp do telewizji w dowolnym miejscu) nie może być dotrzymana.
0 1 0 0 0 9.07.2012Raport: Kobiety, mężczyźni i ich smartfonyZ badań przeprowadzonych przez MEC Analytics and Insight wynika, że wśród posiadaczy smartfonów jest więcej mężczyzn niż kobiet (68% vs 59%). Także dostęp do Internetu przez telefon komórkowy jest ważniejszy dla mężczyzn niż dla kobiet (69% vs 57%). Analiza zachowań Polaków w poszczególnych grupach wiekowych ujawnia jednak wyraźne różnice w sposobie korzystania przez nich ze smartfonów.
0 1 0 0 0 8.07.2012Raport agencji Autentika na temat wizerunku agencji interaktywnych wśród managerów marketinguZ raportu wynika, że mocnymi stronami agencji interaktywnych zdaniem managerów są: kreatywność, komunikatywność oraz wiedza i doświadczenie pracowników. Niemniej tylko 8% badanych przyznało, że znalezienie budzącej zaufanie agencji interaktywnej jest łatwym zadaniem. Powodem są problemy agencji z utrzymaniem wysokiej jakości świadczonych usług oraz niedostateczny profesjonalizm w działaniu. Raport został przygotowany na podstawie ankiety online, którą wypełniło 61 managerów.
0 1 0 0 0 7.07.2012Agencja Digital Wonderland partnerem festiwalu T-Mobile Nowe HoryzontyOficjalnym partnerem 12. edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty została agencja Digital Wonderland.