0 2 0 0 1 21.05.2012Kampania outdoorowa napojów Frugo21 maja rozpoczęła się kolejna kampania outdoorowa Frugo, prowadzona na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski. Akcja potrwa do końca czerwca.
0 5 0 0 0 21.05.2012Katastrofa smoleńska zdominowała najbardziej opiniotwórcze media: raportW kwietniu 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zdobyła „Gazeta Wyborcza” – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Drugą pozycję zajęła „Rzeczpospolita”. Na podium znalazło się też radio RMF FM. W Top15 sklasyfikowano również dwa portale internetowe: tvn24.pl i onet.pl.
0 1 0 0 0 21.05.2012Immochan przedłuża umowę z agencją reklamowąEuro RSCG 4D po raz trzeci wygrało przetarg na obsługę reklamową Immochan Polska. Agencja będzie budować strategię marki centrów handlowych Auchan.
0 1 0 0 0 21.05.2012Magnesia zadba o public relationsMulti Communications rozpoczęło współpracę z czeskim producentem wód mineralnych Magnesia. Agencja została zaproszona do pracy nad projektem przez Innovations Communications Group.
2 2 0 0 0 21.05.2012Jacek Gmoch w kampanii „Cenowe Mistrzostwa Świata w Lidlu” (wideo)Znany piłkarz i komentator sportowy Jacek Gmoch wziął udział w kampanii sieci marketów Lidl. Szerokozasięgowa kampania rozpoczęła się 20 maja i potrwa do 1 lipca. Charakterystyczna szata graficzna kreacji reklamowych ma nawiązywać do strzałek i grafów, rysowanych przez Gmocha w trakcie komentowania meczów.
1 1 0 0 0 21.05.2012Jaki ból, taki wzór. Spot leku No-Spa Comfort (wideo)Zmieniające się, animowane wzory na koszulkach noszonych przez bohaterkę spotu No-Spy Comfort oddają jej emocje. Oddają też ból, który pojawia się w trudne dni. Tu jednak pole do popisu ma reklamowany lek z portfolio Sanofi-Aventis.
1 1 0 0 0 21.05.2012Nie ignoruj problemu, który masz pod nosem: „Cocaine Unwrapped” (wideo)Rozpoczęła się międzynarodowa kampania, promująca film dokumentalny „Cocaine Unwrapped” Rachel Seifert. Celem filmu oraz zbudowanej wokół niego kampanii społecznej jest zwiększenie świadomości wpływu, jaki ma spożywanie kokainy na setki ludzkich istnień, biorących udział w produkcji i dystrybucji narkotyku.
0 1 0 0 0 21.05.2012„Komentuj. Nie obrażaj”. Branża internetowa z akcją społeczną o kulturze obecności onlineZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wraz z firmami członkowskimi przygotował akcję „Komentuj. Nie obrażaj”, której celem jest podniesienie poziomu kultury wypowiedzi w Internecie.
1 1 0 0 0 20.05.2012Brytyjska reklama oskarżona o obrażanie uczuć transwestytówBrytyjska organizacja do spraw etyki reklamy, Advertising Standards Authority zakazała rozpowszechniania reklamy telewizyjnej serwisu bukmacherskiego Paddy Power. Poszło o obrażanie uczuć transwestytów.
1 1 0 0 0 18.05.2012„A to świnka!” – nowa odsłona reklam Tesco (wideo)W najnowszym spocie Tesco Henio decyduje, że oszczędzi swoją świnkę-skarbonkę.