PZU wprowadza nową identyfikację wizualną
  • 0
  • 8
10.05.2012

PZU wprowadza nową identyfikację wizualną

PZU odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Modernizacja wizerunku to znak zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach i jeden z elementów strategii na lata 2012–2014. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

etnoo

12 lat temu

Monty Python

Logo bez duszy. Ciężka, spasiona forma z nędzną typografią. Popatrzcie na dotychczasowy znak i na to jak ewoluował... and now something completely different. Dla mnie kompletna porażka. Pozdrawiam Spółkę.

Rozwiń komentarze

10 maja 2012

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
10.05.2012

Social Media Day po raz ósmy we Wrocławiu i pierwszy raz w Warszawie (wideo)

Tematem wydarzenia będzie „social video”, czyli wszystko to, co związane z tworzeniem, oglądaniem i oddziaływaniem treści wideo online. Konferencja odbędzie się 22 maja w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu i będzie połączona ze specjalnymi pokazami filmów „PressPausePlay” i „Something Ventured”. Tydzień później, 29 maja, Social Media Day zagości po raz pierwszy w Warszawie.