Pandemia nie zmniejsza zaangażowania Polaków w WOŚP. Badanie Inquiry - Marketing przy Kawie
Pandemia nie zmniejsza zaangażowania Polaków w WOŚP. Badanie Inquiry
  • 0
  • 2
28.01.2022

Pandemia nie zmniejsza zaangażowania Polaków w WOŚP. Badanie Inquiry

Pandemia Covid-19 nie osłabia zaangażowania Polaków w działania WOŚP i Jerzego Owsiaka. Agencja badawcza Inquiry publikuje wyniki badania na temat planów Polaków związanych z 30. finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 30 stycznia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55918 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 stycznia 2022