Polacy na zakupach
  • 0
  • 2
28.07.2009

Polacy na zakupach

Wydawać by się mogło, że kryzys nie sprzyja wydawaniu pieniędzy. Tymczasem okazuje się, że jeśli chodzi o modę, zawsze znajdą się pieniądze do wydania. W jaki sposób kupują Polacy, skąd czerpią inspirację i jakie sklepy wybierają?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

urbanstyl

15 lat temu

moda

maly komentarz do czynnikow poza cenowych - jesli wezmiecie pod uwage sumarycznie wplyw czasopism o modzie, programow o modzie, trendsetterow okaze sie, ze to jest ponad 50% - wszystkie te zrodla informacji przenikaja sie nawzajem i pokazuja podobna zawartosc, wiec nie do konca sie zgadzam z tym badaniami, ze Polki "papuguja" kolezanki i licza na porade w sklepie.

28 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
28.07.2009

Nowy raport GE o społecznej odpowiedzialności biznesu

Firma GE opublikowała piąty doroczny raport poświęcony społecznej odpowiedzialności biznesu, zatytułowany Resetting Responsibilities. Raport omawia działalność GE w roku finansowym 2008, a także inicjatywy w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu z perspektywy czterech głównych aspektów – energii i zmian klimatu, rynków finansowych, demografii oraz rynków rozwijających się. Raport prezentuje szczegółowe omówienie relacji między biznesem a społeczeństwem podczas globalnej recesji, podkreślając znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu jako integralnej części strategii realizowanej przez GE.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
28.07.2009

Strategie firm w kryzysie – raport

Kryzys dotarł do Polski – pod tym zdaniem może podpisać się sześciu na dziesięciu polskich przedsiębiorców. Jednocześnie aż co czwarty badany (26%) wskazał, że kryzys nie ma wpływu na jego firmę lub ma pozytywne skutki. Na szczęście są przedsiębiorstwa, które postrzegają kryzys jako okazję do przeprowadzenia u siebie niezbędnych zmian, na które nie było wcześniej zgody i chęci – takie wnioski płyną z raportu „Strategie firm w kryzysie” firmy 4 Results, przygotowanego przez Praktycy.com.