Podsumowanie kampanii "Mama w pracy"
  • 0
  • 1
12.12.2007

Podsumowanie kampanii „Mama w pracy”

22 listopada odbyła się ostatnia, z czterech zaplanowanych w ramach kampanii społecznej Fundacji Świętego Mikołaja pt. "Mama w pracy", konferencja prasowa. Celem kampanii jest informowanie o sytuacji matek na rynku pracy oraz uzyskanie poniesienia standardów ich zatrudnienia. Choć realizacja wszystkich założeń akcji została przewidziana na 5 lat, to już dziś wyraźnie widać efekty pracy jej pomysłodawców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 grudnia 2007

11 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.12.2007

6.000 m2 powierzchni reklamowej na promocję I Międzynarodowych Targów Outdoor&Media EXPO

Od początku stycznia w Warszawie oraz w wybranych głównych miastach Polski pojawią się billboardy promujące wydarzenie targowe branży out-of-home i poligrafii reklamowej – I Międzynarodowe Targi Outdoor&Media EXPO. Uzupełnieniem kampanii będzie wykorzystanie środków komunikacji miejskiej w Warszawie. W kampanię zaangażowały się firmy stowarzyszone w Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej: AMS, Business Consulting, Cityboard Media, Clear Channel Poland, News Outdoor Poland oraz Ströer.