Reniferowa akcja MixPlusa - Marketing przy Kawie
Reniferowa akcja MixPlusa
  • 0
  • 1
12.12.2007

Reniferowa akcja MixPlusa

Polkomtel S.A. promuje w internecie świąteczną ofertę MixPlusa za pomocą postaci wesołego Renifera. W świątecznych działaniach promocyjnych dla MixPlusa zastosowane zostały formy reklamowe wykorzystujące kreację, której głównym bohaterem jest zabawny rysunkowy Renifer z dużym czerwonym nosem, z zawieszonym na szyi telefonem komórkowym (jednym z objętych promocją w MixPlusie: Motorolą V3 Edge oraz Nokią 5200).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
11.12.2007

6.000 m2 powierzchni reklamowej na promocję I Międzynarodowych Targów Outdoor&Media EXPO

Od początku stycznia w Warszawie oraz w wybranych głównych miastach Polski pojawią się billboardy promujące wydarzenie targowe branży out-of-home i poligrafii reklamowej – I Międzynarodowe Targi Outdoor&Media EXPO. Uzupełnieniem kampanii będzie wykorzystanie środków komunikacji miejskiej w Warszawie. W kampanię zaangażowały się firmy stowarzyszone w Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej: AMS, Business Consulting, Cityboard Media, Clear Channel Poland, News Outdoor Poland oraz Ströer.