6.000 m2 powierzchni reklamowej na promocję I Międzynarodowych Targów Outdoor&Media EXPO
  • 0
  • 1
11.12.2007

6.000 m2 powierzchni reklamowej na promocję I Międzynarodowych Targów Outdoor&Media EXPO

Od początku stycznia w Warszawie oraz w wybranych głównych miastach Polski pojawią się billboardy promujące wydarzenie targowe branży out-of-home i poligrafii reklamowej – I Międzynarodowe Targi Outdoor&Media EXPO. Uzupełnieniem kampanii będzie wykorzystanie środków komunikacji miejskiej w Warszawie. W kampanię zaangażowały się firmy stowarzyszone w Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej: AMS, Business Consulting, Cityboard Media, Clear Channel Poland, News Outdoor Poland oraz Ströer.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.12.2007

Wspólna inicjatywa Ghelamco Poland i Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu

Od poniedziałku 10 grudnia wszyscy studenci i absolwenci kierunku Rzeźba Akademii Sztuk Pięknych z Wrocławia mogą startować w konkursie na projekt rzeźby pt.: „Identyfikacja miejsca”. Obiekt stanie przy placu gen. Józefa Bema w pobliżu nowo wznoszonego kompleksu architektonicznego „Bema Plaza” realizowanego przez firmę Ghelamco Poland – współorganizatora i pomysłodawcę konkursu.