0 1 0 3.03.2008PR w WenecjiKrakowska Agencja Wenecja powiększa się. Z początkiem lutego wyodrębnione zostały trzy działy: Wenecja PR, Wenecja Reklama oraz Wenecja Plakatowanie. Zmianie uległa również identyfikacja wizualna agencji. Nowe logo działów zaprojektował Piotr Kunze, artysta grafik, profesor krakowskiej ASP
0 1 0 3.03.2008Rewitalizacja marki według Superbrands i MetaxyWe wtorek 11 marca, w warszawskiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania przedstawicielka marki Metaxa wygłosi kolejny wykład z serii spotkań organizowanych przez Superbrands Polska.
0 1 0 3.03.2008Kuchnia.tv serwuje lunch dla WarszawiakówW pierwszym tygodniu marca rusza konkurs, w ramach którego 3 razy w tygodniu Kuchnia.tv serwować będzie lunch dla Warszawiaków. Partnerem akcji zaplanowanej na cały rok jest Radio Pin.
0 1 0 3.03.2008Sagem sponsorem Targów RowerowychSagem Mobiles Poland ponownie zaangażował się w sponsoring kolarstwa i promocję bezpieczeństwa ruchu rowerowego. Po organizacji zeszłorocznego happeningu Tour de France w Warszawie francuski producent telefonów komórkowych wsparł odbywające się w Warszawie w dniach 1 - 2 marca 2008 największe w Polsce Targi Rowerowe.
0 1 0 3.03.2008Mec Access dla NiveaMediaedge:cia, Multikino S.A. oraz Althermedia Sp.z.o.o realizują w dniach od 11 lutego do 10 marca niestandardową kampanię kinową dla marki Nivea.
0 1 0 3.03.2008Woda Nestlé Aquarel z nową szatą graficznąOd kwietnia 2008 roku etykiety i opakowania wszystkich wariantów wody Nestlé Aquarel ulegną zmianie.
0 1 0 3.03.2008Miastomuzyki.pl w prasie od 3 marcaRusza wizerunkowa kampania prasowa www.miastomuzyki.pl pod hasłem: Miasto Muzyki - najlepsza muzyka w Internecie.
0 1 0 3.03.2008Studio Reklamowe Artha wchodzi na rynekStudio Reklamowe Artha jest nową firmą na rynku wielkopolskim. Powstała jesienią ubiegłego roku, ale jej założyciel - Artur Mazur – posiada wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej, wydawniczej i poligraficznej.
0 1 0 3.03.2008Ogólnopolska kampania marki ReporterRuszyła ogólnopolska kampania marki odzieżowej Reporter. Wiosenny wizerunek marki ma za zadanie umocnić pozycję miejskiego brandu odzieżowego.
0 1 0 3.03.2008„Ty nad poziomy wylatuj…” (Marketingweb)The art effect, "Marketingweb", 28.02.2008Badania przeprowadzone w University of Georgia po raz kolejny pokazują, jak bardzo nasza ocena rzeczywistości zależy od kontekstu lub nastawienia. Okazuje się, że połączenie jakiegoś produktu z dziełem sztuki (np. obraz nadrukowany na opakowaniu) czyni ów produkt w naszych oczach towarem bardziej luksusowym.