Podbij.pl licytuje w Czechach
  • 0
  • 1
24.07.2009

Podbij.pl licytuje w Czechach

Irena Enterprise, właściciel pionierskiego w Polsce portalu aukcyjnego Podbij.pl, we współpracy z czeską spółką Advance Media Corporation s.r.o, uruchomiła pod adresem Licituj.cz czeską wersję swojego serwisu. Obydwa portale są ze sobą sprzężone tak, że wszystkie przedmioty są automatycznie wystawiane i licytowane równocześnie na obu serwisach. Uruchomienie czeskiej wersji Podbij.pl jest pierwszym etapem realizacji strategicznego planu ekspansji na rynki zagraniczne. Będzie on realizowany w oparciu o doświadczenie i kapitał zdobyty w ponad sześciu tysiącach aukcji przeprowadzonych dla 180 000 użytkowników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2009

Nokia Poland sponsorem muzycznego Klubu Festiwalowego

W dniach 23 lipca – 2 sierpnia we Wrocławiu odbywa się 9. Międzynarodowy Festiwal Filmowy Era Nowe Horyzonty. Jego uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję, by zobaczyć nagradzane i cieszące się dużą popularnością filmy oraz wziąć udział w niezliczonej ilości koncertów i projektów muzycznych towarzyszącym projekcjom filmowym. Nokia Poland wraz z Polską Telefonią Cyfrową Era jest sponsorem muzycznego Klubu Festiwalowego, w ramach którego wystąpią artyści pochodzący m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Szwecji, Węgier i Islandii. Ponadto specjalnie dla gości festiwalu powstała muzyczna strefa Nokia, w której na odwiedzających czeka wiele atrakcji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2009

Ruszyła kampania 7. Festiwalu Sacrum Profanum Sensations

Ponad 900 citylightów i 300 billboardów wykorzystano w kampanii reklamowej 7. Festiwalu Sacrum Profanum Sensations, który w dniach 13-19 września odbędzie się w Krakowie. Poza nośnikami outdoorowymi w kampanii wykorzystano także: reklamy prasowe i działania BTL, a całość wsparto działaniami w internecie. Sponsorami tegorocznej edycji festiwalu są: Enion Energia, PGNiG, Krakowski Park Technologiczny i Port Lotniczy Balice, a współorganizatorem wydarzenia - Arcelor Mittal.