Ruszyła kampania 7. Festiwalu Sacrum Profanum Sensations
  • 0
  • 1
24.07.2009

Ruszyła kampania 7. Festiwalu Sacrum Profanum Sensations

Ponad 900 citylightów i 300 billboardów wykorzystano w kampanii reklamowej 7. Festiwalu Sacrum Profanum Sensations, który w dniach 13-19 września odbędzie się w Krakowie. Poza nośnikami outdoorowymi w kampanii wykorzystano także: reklamy prasowe i działania BTL, a całość wsparto działaniami w internecie. Sponsorami tegorocznej edycji festiwalu są: Enion Energia, PGNiG, Krakowski Park Technologiczny i Port Lotniczy Balice, a współorganizatorem wydarzenia – Arcelor Mittal.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2009

Film „Program Ochrony Księżniczek” pobił rekord oglądalności na Disney Channel w Polsce

Polska premiera najnowszej produkcji Disney Channel „Program Ochrony Księżniczek" z nastoletnimi gwiazdami, Demi Lovato i Seleną Gomez, przyciągnęła podczas premierowego weekendu rekordową liczbę 711 tysięcy widzów*, w tym 359 tysięcy dzieci**. Tak imponujący wynik stanowi rekord oglądalności wśród polskich premier filmów wyprodukowanych i emitowanych przez Disney Channel. „Program Ochrony Księżniczek” pobił tym samym poprzednie rekordy ustanowione przez „High School Musical", „Camp Rock” i „Dziewczyny Cheetah: Jeden Świat".