Nokia Poland sponsorem muzycznego Klubu Festiwalowego
  • 0
  • 1
24.07.2009

Nokia Poland sponsorem muzycznego Klubu Festiwalowego

W dniach 23 lipca – 2 sierpnia we Wrocławiu odbywa się 9. Międzynarodowy Festiwal Filmowy Era Nowe Horyzonty. Jego uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję, by zobaczyć nagradzane i cieszące się dużą popularnością filmy oraz wziąć udział w niezliczonej ilości koncertów i projektów muzycznych towarzyszącym projekcjom filmowym. Nokia Poland wraz z Polską Telefonią Cyfrową Era jest sponsorem muzycznego Klubu Festiwalowego, w ramach którego wystąpią artyści pochodzący m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Szwecji, Węgier i Islandii. Ponadto specjalnie dla gości festiwalu powstała muzyczna strefa Nokia, w której na odwiedzających czeka wiele atrakcji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

NIEnokiafan

15 lat temu

Nokia Music Store - NIE fajny sklep...

Nokia Music Store - NIE fajny sklep...

Nokia Music Store to wspaniały sklep...:/

Najpierw pobierz program żeby pobrać muzykę...
Super... Każdy śni tylko o tym żeby instalować kolejne g...
Ale ok, jak trzeba to trzeba. Pobieram to...
Dobra, mam. Teraz szukam albumu...
Jest! Chcę kupić i co? 'Tylko' 35 zł za album?! - cena porównywalna do prawdziwej płyty więc dziękuję, może kupię 1 piosenkę chociaż...
Jest za 3,50 zł - trochę złodziejska cena ale trudno, biorę.
Chcę zapłacić sms'em (nawet za ogłoszenia w gazetach tak płacę) ale niestety...
Płatność tylko kartą kredytową...
Jestem zły ale tylko chwilę - doczytałem że nie ma w tym sklepie mp3 tylko jakiś g...-niany format który muszę konwertować żeby posłuchać na czymkolwiek...
No i nie do końca na wszystkim bo przegrać zakupioną muzykę mogę max 5 razy...
hmm...
Nokia Music Store jesteś Super Sklepem!
To cud że nie muszę płacić za wejście na Twoją stronę za samą możliwość obcowania z Tobą!

Pa Nokia. NIE do wiedzenia.

24 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
24.07.2009

Ruszyła kampania 7. Festiwalu Sacrum Profanum Sensations

Ponad 900 citylightów i 300 billboardów wykorzystano w kampanii reklamowej 7. Festiwalu Sacrum Profanum Sensations, który w dniach 13-19 września odbędzie się w Krakowie. Poza nośnikami outdoorowymi w kampanii wykorzystano także: reklamy prasowe i działania BTL, a całość wsparto działaniami w internecie. Sponsorami tegorocznej edycji festiwalu są: Enion Energia, PGNiG, Krakowski Park Technologiczny i Port Lotniczy Balice, a współorganizatorem wydarzenia - Arcelor Mittal.