„Analityka i monitoring influencerów” – raport firmy Newspoint
  • 0
  • 0
19.12.2017

„Analityka i monitoring influencerów” – raport firmy Newspoint

Co mierzyć w kampaniach influencer marketingu? Jak porównywać różnych influencerów? Jak dotrzeć do grupy docelowej? Odpowiedzi m.in. na te pytania zawarto w raporcie „Analityka i monitoring influencerów” firmy Newspoint.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 grudnia 2017

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2017

Czym Polacy kierują się przy wyborze zabawek? Badanie ARC Rynek i Opinia

Hipermarkety, Internet, sklepy Smyk oraz dyskonty – tam Polacy najczęściej kupują zabawki. Głównymi kryteriami wyboru są cena i jakość produktu. Informacji na temat produktów rodzice poszukują najczęściej u rodziny i znajomych. Co trzecia zabawka kupowana jest na prezent, co dziesiąta zaś – pod wpływem impulsu, na prośbę dziecka przy okazji innych zakupów. Najczęściej wymienianą spontanicznie marką zabawek jest Lego – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

18 grudnia 2017