Black Red White rozpoczyna współpracę z Havas Media
  • 0
  • 0
19.12.2017

Black Red White rozpoczyna współpracę z Havas Media

Grupa meblarska Black Red White rozstrzygnęła przetarg na dom mediowy. W 2018 r. kompleksową obsługą marki w zakresie planowania i zakupu mediów zajmie się Havas Media. Do tej pory obsługą mediową BRW zajmował się Starcom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 grudnia 2017

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2017

Czym Polacy kierują się przy wyborze zabawek? Badanie ARC Rynek i Opinia

Hipermarkety, Internet, sklepy Smyk oraz dyskonty – tam Polacy najczęściej kupują zabawki. Głównymi kryteriami wyboru są cena i jakość produktu. Informacji na temat produktów rodzice poszukują najczęściej u rodziny i znajomych. Co trzecia zabawka kupowana jest na prezent, co dziesiąta zaś – pod wpływem impulsu, na prośbę dziecka przy okazji innych zakupów. Najczęściej wymienianą spontanicznie marką zabawek jest Lego – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.