Plaża na Giełdzie
  • 0
  • 1
7.09.2007

Plaża na Giełdzie

4 września na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie odbyła się niecodzienna w swojej formie konferencja prasowa biura turystycznego Rainbow Tours. Niecodzienna – bowiem na scenie wysypanej piaskiem zasiedli Grzegorz Baszczyński – prezes zarządu, Remigiusz Talarek – wiceprezes zarządu, Sławomir Wysmyk – przewodniczący rady nadzorczej oraz Norbert Kozioł – wiceprezes Domu Maklerskiego Polonia Net, którzy byli uczestnikami spektakularnego show. Konferencję poprowadził Krzysztof Ibisz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2007

Czy wiesz co kupujesz?

Z badań przeprowadzonych przez Ipsos na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że dwie trzecie dzieci i młodzieży w wieku 4 -18 lat dostaje kieszonkowe. Średnio wynosi ono ok. 50 zł miesięcznie. W sumie dziecięcy rynek kieszonkowego szacowany jest na 200 mln zł. rocznie. Nie dziwi więc ogromne zainteresowanie największych i najmniejszych firm z niemal wszystkich segmentów gospodarki najmłodszą grupą konsumentów. Tym bardziej, że jak pokazuje raport UOKiK 63,5% nastolatków przyznaje, że lubi reklamy skierowane do dzieci i młodzieży; 62% - że rozmawia z kolegami o „fajnych" reklamach. Rozpoznawalność sloganów reklamowych zaś sięga 70 – 90%. Ponad 2/3 badanej młodzieży nie sprawdza wiarygodności informacji zawartej w reklamie, za niegodne zaufania uznając marki niereklamowane.

6 września 2007