0 1 0 0 0 12.09.2007Cappuccino PR dla marki AnnaWiodący producent dzbankowych filtrów do wody i właściciel marki Anna rozpoczął drugi etap kampanii public relations pod hasłem "Kwestia dobrego smaku".
0 1 0 0 0 12.09.2007Studio DN na targach poznańskichW dniach od 17 do 20 września na terenie kompleksu międzynarodowych targów Poznańskich odbędą się największe w Polsce targi przemysłu opakowanego Pakfood 2007. Jednym z wystawców, który po raz pierwszy zaprezentuje swój dorobek tak szerokiej grupie odwiedzających osób będzie firma projektowa Studio DN.
0 1 0 0 0 12.09.2007Internet w Europie Środkowo – Wschodniej – Konferencja Internet CEEWarszawa na dwa dni stanie się europejskim centrum e-biznesu. Wszystko za sprawą Internet CEE - pierwszej międzynarodowej konferencji na temat internetu w Europie Środkowo-Wschodniej, która w dniach 20-21 listopada skupi branżę z całego regionu.
0 1 0 0 0 12.09.2007Start programu „Świadoma Energia RWE Stoen”RWE Stoen, spółka sprzedająca energię elektryczną kilkuset tysiącom klientów, rozpoczyna długofalową kampanię społeczną, której celem jest edukacja w zakresie racjonalnego korzystania z energii elektrycznej i promowanie idei oszczędności energii.
0 1 0 0 0 12.09.2007Dragon Rouge dla ZPM Henryk Kania SADragon Rouge – międzynarodowa agencja brandingowa stworzyła nowe logo dla ZPM Henryk Kania SA oraz design dwóch linii opakowań produktów. Projekt rozpoczęły szeroko zakrojone badania konsumenckie, które pozwoliły na dokonanie użytecznej segmentacji konsumenckiej, a co za tym idzie umożliwiły precyzyjne targetowanie i adekwatne "skrojenie" oferty.
0 1 0 0 0 12.09.2007Platinum Men w nowej kampanii reklamowejAgencja reklamowa Max Arpp zwyciężyła w przetargu i tym samym nawiązała współpracę z wiodącą polską firmą kosmetyczną - Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris.
0 1 0 0 0 12.09.2007Arc Worldwide Polska dla Legii Warszawa11 września 2007 r. Arc Worldwide Polska – agencja działająca w ramach grupy Leo Burnett – rozpoczęła współpracę z klubem piłkarskim Legia Warszawa. "Road show", czyli seria 16 eventów, podczas których Legioniści spotykają się z kibicami, właśnie się rozpoczęła.
0 1 0 0 0 12.09.2007Bezpieczeństwo ma wiele twarzyRealna poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego wymaga wielu konkretnych, systematycznych działań, na obszarze całej Polski. Dlatego już po raz drugi prowadzony jest długofalowy, ogólnopolski program "Orlen. Bezpieczne drogi", którego głównym elementem jest Konkurs Inicjatyw.
0 1 0 0 0 12.09.2007Nobilia na seminarium „Tuba01”Marka Nobilia była jednym z partnerów pierwszej edycji seminarium „Tuba01”, którego organizatorem był Maciej Budzich, twórca jednego z najpopularniejszych blogów o marketingu Mediafun.
0 1 0 0 0 12.09.2007Marketing – sztuka i naukaThe art and science of marketing, "MarketingWeb", 10.09.2007Garść złotych myśli Scotta Bedbury'ego (byłego CMO w Nike i Starbucks) na temat marketingu...