0 1 7.09.2007Linea Recta promuje Winiarymarketing bezpośredni TweetAgencja promocyjna Linea Recta Polska przygotowała promocję wspierającą sprzedaż Deserów Winiary.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54934 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.09.2007Cappuccino PR dla Agencji Badawczej InquiryInquiry nawiązała współpracę z agencją Cappuccino PR.
0 1 0 0 0 7.09.2007Czy wiesz co kupujesz?Z badań przeprowadzonych przez Ipsos na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że dwie trzecie dzieci i młodzieży w wieku 4 -18 lat dostaje kieszonkowe. Średnio wynosi ono ok. 50 zł miesięcznie. W sumie dziecięcy rynek kieszonkowego szacowany jest na 200 mln zł. rocznie. Nie dziwi więc ogromne zainteresowanie największych i najmniejszych firm z niemal wszystkich segmentów gospodarki najmłodszą grupą konsumentów. Tym bardziej, że jak pokazuje raport UOKiK 63,5% nastolatków przyznaje, że lubi reklamy skierowane do dzieci i młodzieży; 62% - że rozmawia z kolegami o „fajnych" reklamach. Rozpoznawalność sloganów reklamowych zaś sięga 70 – 90%. Ponad 2/3 badanej młodzieży nie sprawdza wiarygodności informacji zawartej w reklamie, za niegodne zaufania uznając marki niereklamowane.
0 1 0 0 0 6.09.2007Roadlook.pl w Arbomedia PolskaDo sieci reklamowej ARBOmedia Polska dołączył międzynarodowy projekt Wydawnictwa Axel Springer – Roadlook.pl. Strona jest liderem serwisów motoryzacyjnych w Europie Środkowej.
0 1 0 0 0 6.09.2007Media Concept dla kobiet w ciążyDom mediowy Media Concept opracował strategię medialną kampanii społecznej "Ciąża bez alkoholu". Kampania organizowana przez Państwową Agencję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych rozpoczyna się na początku września i potrwa do końca roku.