PKO BP zapowiada nowe wcielenie Szymona Majewskiego - Marketing przy Kawie
PKO BP zapowiada nowe wcielenie Szymona Majewskiego
  • 0
  • 1
29.09.2011

PKO BP zapowiada nowe wcielenie Szymona Majewskiego

Od 3 października rozpoczyna się kampania promująca kredyt mieszkaniowy Własny Kąt w PKO BP z hasłem „Dla wszystkich, którzy dorośli do własnego mieszkania”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
29.09.2011

Polscy studenci w obiektywie Acxiom

Firma Acxiom przyjrzała się stylowi życia polskich studentów. Najwięcej studentów pochodzi z miast powyżej 275 tys. i konurbacji (trójmiejskiej, górnośląskiej). W studenckich ławach zasiądzie niewielka przewaga kobiet, które stanowią 51,3% studentów. Jakie kierunki studiów są najbardziej popularne? Aż 23% studentów wybiera techniczne kierunki nauczania, 17% humanistyczne, 15% ekonomiczne, a najmniej, jedynie 3% – studia artystyczne. Kultura, sport, obecność na portalach społecznościowych, ale też dbanie o przyszły rozwój kariery – to kilka z wielu cech charakteryzujących polskich studentów.

28 września 2011