PKO BP otrzymuje Antynagrodę Marketingu Sportowego za 2009 rok
  • 0
  • 1
2.02.2010

PKO BP otrzymuje Antynagrodę Marketingu Sportowego za 2009 rok

PKO BP „zwyciężył” w corocznym głosowaniu na Antynagrodę Marketingu Sportowego za mijający rok. Tę niechlubną nagrodę przyznano za styl, w jakim drugi co do wielkości bank w Polsce sponsorował polską piłkę ręczną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Maxio

14 lat temu

mało szęścia w ręcznej

Siatkówka miała więcej szczęścia do sponsora. PKO BP to chyba zbyt upolityczniona instytucja(?)

2 lutego 2010