Grayling wchodzi do Polski i zastępuje markę Mmd - Marketing przy Kawie
Grayling wchodzi do Polski i zastępuje markę Mmd
  • 0
  • 1
2.02.2010

Grayling wchodzi do Polski i zastępuje markę Mmd

Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants, która od 2006 roku należy do Huntsworth, międzynarodowej grupy public relations notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, połączyła się z Trimedia i Grayling. Powstała globalna firma działająca pod nazwą Grayling. Po blisko 15 latach obecności w Polsce i w regionie Europy Środkowej i Wschodniej marka Mmd znika z rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2010