0 1 0 0 0 6.02.2010W Polsce wciąż spada zaufanie do biznesuŚwiatowy biznes powoli odzyskuje zaufanie liderów opinii. Tymczasem w Polsce zaufanie do biznesu wciąż spada. Kryzys odcisnął w naszym kraju największe piętno na wiarygodności banków. Instytucje te są obecnie obdarzane o blisko połowę mniejszym zaufaniem, niż w 2007 roku.
0 1 0 0 0 5.02.2010Krakowski Rynek – pierwsze blipujące miejsce w PolsceKrakowski Rynek „przemówił” na Blipie. Pod adresem krakowskirynek.blip.pl można na bieżąco obserwować wydarzenia z miejsca o wyjątkowym znaczeniu historycznym, społecznym i kulturalnym nie tylko dla Krakowa, ale i całego kraju.
0 1 0 0 0 5.02.2010Red8 wygrała przetarg marki KomfortAgencja reklamowa Red8 wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Komfort. Przetarg dotyczył przygotowania kampanii relaunchowej marki Komfort, która obejmie telewizję, prasę, radio oraz działania z zakresu BTL.
1 1 0 0 1 5.02.2010„Kruk – najlepsze wyjście z długów”. Rusza kampania skierowana do osób zadłużonychRozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa skierowana do osób zadłużonych. Kruk SA przekonuje dłużników, że kontakt i dialog z windykatorem to najlepszy sposób na rozwiązanie problemu zadłużenia.
0 1 0 0 0 5.02.2010MSP będą sprzedawać w sieciPonad połowa polskich małych i średnich firm zamierza poszerzyć swoją obecność w Internecie o sprzedaż produktów lub usług – wynika z badania przeprowadzonego przez portal Firmy.net.
0 1 0 0 0 5.02.2010Pierwsze spotkanie z cyklu InternetDay 201018 lutego br. w restauracji Moonsfera odbędzie się pierwsze z cyklu spotkań skierowanych do osób zainteresowanych Internetem. Organizatorem spotkania InternetDay jest Grupa Pino (Internet Group).
0 1 0 0 0 5.02.2010Centrum EXPO XXI sprzedaje prawa do nazwyCentrum EXPO XXI wystawia na sprzedaż swoje prawa do nazwy. Kto zostanie sponsorem tytularnym Centrum EXPO XXI okaże się po przedłożeniu propozycji przez oferentów, z których najlepsza zadecyduje o wyborze sponsora.
0 1 0 0 0 5.02.2010Cumulus dla Broker PlusAgencja Reklamowa Cumulus przygotowała na zlecenie Broker Plus Sp. z o.o. logo spółki wraz z systemem identyfikacji wizualnej.
0 1 0 0 0 5.02.2010IAB Polska na XIV Międzynarodowych Tragach EuroGastroZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska rozpoczął współpracę z firmą MT Targi. W trakcie XIV Międzynarodowych Tragach EuroGastro, IAB Polska zorganizuje konferencje pokazujące jak skutecznie wykorzystać internet w promowaniu produktu, firmy, brandu.
1 1 0 0 0 5.02.2010Międzynarodowa kampania społeczna apelująca o pomoc ofiarom trzęsienia ziemi na HaitiMiędzynarodowa Federacja Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca (IFRC) wraz z Discovery Networks EMEA stworzyły wspólnie reklamę społeczną na rzecz niesienia pomocy ofiarom trzęsienia ziemi na Haiti.