Do zielonej transformacji zachęca Santander - Marketing przy Kawie
Piotr Adamczyk zachęca firmy do zielonej transformacji w kampanii Santander Bank Polska
  • 1
  • 1
6.07.2023

Piotr Adamczyk zachęca firmy do zielonej transformacji w kampanii Santander Bank Polska

Santander Bank Polska ruszył z kampanią „Zielone pojęcie”. Zachęca w niej przedsiębiorców do korzystania z zielonego finansowania. W kampanii i promującym ją spocie wystąpił nowy ambasador marki, Piotr Adamczyk.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 lipca 2023