- 1
- 1
Piotr Adamczyk nowym ambasadorem Santander Bank Polska
Najnowsza kampania reklamowa Santander Bank Polska prezentuje pozafinansowe i społeczne działania banku. Po raz pierwszy pojawia się w niej nowy ambasador banku – Piotr Adamczyk.
Nowy spot prezentuje zaangażowanie społeczne Santander Bank Polska oraz Fundacji Santander. W filmie przedstawione są programy:
- Santander Universidades
- Finansiaki
- Obsługa bez barier.
Ich odbiorcami są klienci, studenci, dzieci na oddziałach szpitalnych, osoby z niepełnosprawnościami, a także społeczności lokalne.
Fundacja Santander pomaga potrzebującym od 25 lat:
- W programie „Klub Płomyka” remontuje i wyposaża pokoje w szpitalach i domach dziecka.
- Wspiera również młodych sportowców i utalentowaną młodzież przez programy stypendialne.
- W wolontariat pracowniczy fundacji zaangażowanych jest ponad 1,5 tys. pracowników, którzy realizują akcje na rzecz lokalnych społeczności.
- Santander Universidades wspiera rozwój studentów i osób poszukujących ścieżek rozwoju kariery zawodowej.
- Program edukacji ekonomicznej Finansiaki ułatwia rodzicom i nauczycielom wprowadzanie dzieci w świat finansów i przedsiębiorczości.
Program Obsługa bez barier umożliwia korzystanie z bankowości osobom ze szczególnymi potrzebami. Obejmuje m.in. rozwiązania dla niesłyszących.
Akcje „Podwójna Moc Pomagania”, z których środki zebrane wspólnie z klientami i pracownikami trafiają do dziecięcych oddziałów psychiatrii, dla Uchodźców z Ukrainy, a także na rzecz walki z pandemią.
- 1