„Pierwsza lepsza muza u nas się nie puszcza!” – kampania klubu Radio Roxy z Miasta
  • 0
  • 1
16.02.2011

„Pierwsza lepsza muza u nas się nie puszcza!” – kampania klubu Radio Roxy z Miasta

Rozpoczęła się kampania promocyjna klubu Radio Roxy z Miasta przygotowana przez agencję Szwejkowski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

azawa

13 lat temu

Jaki jest cel kampanii?

Moim zdaniem oprócz budowania świadomości marki, kampania powinna pozostawić jakiś wydźwięk, najlepiej pozytywny. Co ma na celu ta kampania: bycie śmieszną, kontrowersyjną, oryginalną? Nie jest żadną z tych. Przekaz jest ewidentnie szowinistyczny (chyba że grupą docelową byli mężczyźni), a o inności nie ma mowy, jako że nagość i nawiązywanie do seksu królują wszędzie, co robi się zresztą na prawdę nudne... "Muza" jest też zbyt mocno różowa. Czyżby w podejrzanej przeszłości zanadto się puszczała i ktoś ją zbił?

Do mnie to osobiście nie trafia, lub cierpię na chroniczny brak poczucia humoru...

Rozwiń komentarze

16 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 6
16.02.2011

Google uruchamia One Pass, nowy system płatności dla wydawców

Google ogłosił dzisiaj uruchomienie Google One Pass, nowej usługi, która pozwala wydawcom w łatwy sposób sprzedawać subskrypcje, artykuły i inne treści online. Użytkownik odwiedzający witrynę wydawcy będzie mógł zalogować się i płacić za treści na każdej witrynie oferującej usługę One Pass. Treści zakupione za pośrednictwem usługi One Pass można odczytywać na wielu różnych urządzeniach, takich jak laptopy, telefony komórkowe i tablety.

15 lutego 2011