Kampania marketingowa BBC Knowledge (wideo) - Marketing przy Kawie
Kampania marketingowa BBC Knowledge (wideo)
  • 2
  • 1
16.02.2011

Kampania marketingowa BBC Knowledge (wideo)

BBC Worldwide Channels prowadzi kampanię marketingową. Jej celem jest budowanie świadomości marki BBC Knowledge – kanału, który właśnie zadebiutował na dwóch nowych platformach satelitarnych i który od niedawna ma nową oprawę graficzną.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2011

BIG InfoMonitor uruchamia grę edukacyjną „Zarabiaj na informacji”

W ramach kolejnej odsłony swojej kampanii edukacyjnej BIG InfoMonitor uruchomił grę „Zarabiaj na informacji”. Od dziś użytkownicy serwisu społecznościowego Facebook mogą na profilu BIG InfoMonitor pożyczać i odzyskiwać wirtualne pieniądze. Przez najbliższe dziesięć tygodni najlepsi gracze powalczą o nagrodę główną – iPada oraz liczne nagrody dodatkowe. Oprócz rozrywki, gra ma dostarczyć użytkownikom podstawowych informacji o działalności Biura Informacji Gospodarczej.