0 6 0 0 0 4.03.2011Newton Media publikuje ranking cytowańZespół analityków firmy Newton Media przygotował ranking cytowań i informacji z danymi za luty 2011 r. Ranking jest oparty na analizie dzienników ogólnopolskich i regionalnych oraz ogólnopolskich tygodników opinii. Prowadzi „Rzeczpospolita” w grupie dzienników ogólnopolskich, „Życie Warszawy” – regionalnych, a wśród tygodników opinii – „Polityka”.
0 1 0 0 0 4.03.2011Primum PR realizuje GrandFront 2010Izba Wydawców Prasy powierzyła agencji Primum Public Relations realizację Konkursu na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2010.
0 1 0 0 0 4.03.2011„Gazeta Wyborcza” edukuje z GoogleJak stworzyć stronę internetową swojej firmy i w jaki sposób zainteresować ofertą użytkowników Sieci? Na te i inne pytania odpowiada książka "Twoja firma w Internecie", która ukaże się z „Gazetą Wyborczą” w najbliższy wtorek, 8 marca.
0 1 0 0 0 4.03.2011Nescafé rano rozdaje kawęNestlé Polska rozpoczęło 21 lutego zakrojoną na szeroką skalę akcję marketingową dla kawy Nescafé Classic pod hasłem „Nescafé Classic na dzień dobry!”. W ramach zaplanowanych działań można spotkać rano przedstawicieli marki częstujących przechodniów kawą, dotrzeć do biura specjalnym Nescafé Busem czy wygrać atrakcyjne nagrody w konkursach radiowych. Kampania promocyjna obejmująca dwadzieścia polskich miast potrwa do 26 marca.
0 1 0 0 0 4.03.2011„Rango” – niestandardowo promowany filmMindshare Polska niestandardowo promuje film „Rango” wprowadzany do polskich kin przez United International Pictures. W promocji szeroko wykorzystano nietypowe formaty reklamy on-line, m.in. udźwiękowionego bota graficznego na Gadu-Gadu, interaktywną aplikację na Facebooku, a także specjalnie przygotowane kreacje video.
1 1 0 0 0 4.03.2011Akcja promocyjna w sklepach Komfort7 marca startuje nowa akcja promocyjna Sklepów Komfort pod hasłem „Wciągająca promocja”. Klienci, którzy zakupią do końca kwietnia wykładzinę dywanową w nagrodę otrzymają odkurzacz. Za kreację odpowiada Agencja RED 8. Za zakup mediów Dom Mediowy Starlink.
0 1 0 0 0 4.03.2011Na rynek wchodzi Blow – energetyk dla kobietNa rynek wchodzi nowy napój energetyczny – Blow La Feminine Edition. Jest to pierwszy w Polsce napój energetyczny dla kobiet. Odróżnia się w kategorii zarówno smakiem (poziomka z maliną), jak i kolorem napoju, a także szatą graficzną. W produkcji La Feminine użyto ekstraktu z hibiskusa.
0 1 0 0 0 4.03.2011iKropka dla Kraków AirportWydawnictwo custom publishing iKropka kolejny raz zwyciężyło w przetargu na wydawanie magazynu dla Kraków Airport. Pierwszy numer odmienionego „Magazynu Lotniskowego Airgate” – bo tak brzmi jego pełna nazwa, już jest dostępny od końca lutego.
0 1 0 0 0 4.03.2011Czwarta edycja programu partnerskiego MioFirma Mio Technology uruchomiła kolejną edycję programu partnerskiego Mio Grand Tour. W programie mogą wziąć udział firmy, które dokonują zakupu urządzeń Mio u autoryzowanych dystrybutorów. Uczestnicy mogą liczyć zarówno na bonusy w formie premii pieniężnych, gadżetów reklamowych Mio i materiałów POS, jak i możliwość zamówienia i zakupu urządzeń DEMO.
0 1 0 0 0 4.03.2011Ola Kuligowska w kampanii reklamowej CH Forum GliwiceCentrum Handlowe Forum w Gliwicach pokazało premierową kolekcję reklam na sezon 2011. Wzory, fasony, formaty inspirowane są magią i poetyką koloru. Głównym motywem obowiązującym w nadchodzącym sezonie jest zestawienie zjawiskowych krojów, a także mocnych i wyrazistych kolorów ze znaną twarzą Oli Kuligowskiej. Autorem zdjęć jest Marcin Tyszka. Wszystkie kreacje specjalnie na zamówienie stworzył Tomasz Ossoliński, Pomysł całości opracował team Firmy Reklamowej Kuc. Modową estetykę reklam podkreślają hasła będące parafrazą tytułów klasyki filmowej.