IMR dla Polfy Łódź - Marketing przy Kawie
IMR dla Polfy Łódź
  • 0
  • 1
15.02.2011

IMR dla Polfy Łódź

IMR advertising by PR podpisała z Polfą Łódź umowę na prowadzenie kampanii informacyjnej o preparatach z serii Sensilab.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2011

BIG InfoMonitor uruchamia grę edukacyjną „Zarabiaj na informacji”

W ramach kolejnej odsłony swojej kampanii edukacyjnej BIG InfoMonitor uruchomił grę „Zarabiaj na informacji”. Od dziś użytkownicy serwisu społecznościowego Facebook mogą na profilu BIG InfoMonitor pożyczać i odzyskiwać wirtualne pieniądze. Przez najbliższe dziesięć tygodni najlepsi gracze powalczą o nagrodę główną – iPada oraz liczne nagrody dodatkowe. Oprócz rozrywki, gra ma dostarczyć użytkownikom podstawowych informacji o działalności Biura Informacji Gospodarczej.