Pierwsza kompleksowa kampania serwisu zakupów grupowych (wideo) - Marketing przy Kawie
Pierwsza kompleksowa kampania serwisu zakupów grupowych (wideo)
  • 2
  • 2
4.10.2011

Pierwsza kompleksowa kampania serwisu zakupów grupowych (wideo)

Pod koniec września rozpoczęła się kompleksowa kampania promująca serwis zakupów grupowych Citeam.pl (Grupa Allegro). Jej punktem wyjścia stało się pojęcie grzechu rozumianego jako uleganie zachciankom. Hasło kampanii – „Masz odwagę lekko zgrzeszyć?” jest pytaniem retorycznym. Grupa docelowa Citeam tę ochotę ma, ale czasem brak jej środków i odwagi, by posmakować nowych i ekscytujących doznań.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

K

13 lat temu

Making of

Zapraszam do obejżenia making of: http://vimeo.com/29234098

4 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
4.10.2011

Empik i Smyk nowymi partnerami programu Payback

Od 3 października punkty programu bonusowego Payback zbierać można również w sieciach Empik i Smyk (Grupa Empik Media & Fashion). Marki te uzupełniają ofertę programu w kategoriach kultura i rozrywka oraz artykuły dla dzieci. Nowi partnerzy uwzględniani będą we wszystkich aktywnościach marketingu bezpośredniego w ramach Payback, zaplanowanych w najbliższym czasie. Z kolei w sklepach nowych partnerów pojawią się liczne materiały POS z informacjami o ich przystąpieniu do programu.