0 1 0 0 0 9.05.2011Headz Marketing Partner przedstawia ofertę na Euro 2012Firma outdoorowa Headz Marketing Partner wprowadza do swojej oferty sieć nośników na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku. Reklamy rozmieszczone zostaną w 154 specjalnie dobranych lokalizacjach: od granic państwa oraz terenów lotnisk, przez trasy dojazdowe, aż do stadionów. Oferta umożliwi dotarcie do ponad 21 milionów fanów piłki nożnej.
0 1 0 0 0 9.05.2011London School of Public Relations – trwa rekrutacjaMiędzynarodowy certyfikat PR, znana w branży kadra trenerska, kameralne grupy umożliwiające wymianę doświadczeń oraz program opracowany przez brytyjskich ekspertów to tylko niektóre z korzyści, jakie polski oddział London School of Public Relations oferuje swoim kursantom. Pod koniec maja rusza kolejna grupa szkolenia intensywnego.
0 1 0 0 0 9.05.2011Cztery agencje dla Domino’s PizzaDP Polska, właściciel marki Domino’s Pizza na polskim rynku, nawiązał współpracę z czterema agencjami: Artegence, Dragon Rouge, Grandes Kochonos oraz Neuron Agencja Public Relations. Agencje mają pomóc we wprowadzeniu marki na polski rynek.
1 1 0 0 0 9.05.2011Prince Polo w stylu Quentina Tarantino (wideo)Rozpoczyna się emisja spotu promocyjnego marki Prince Polo, którego kreację przygotowała Gruppa66 Ogilvy. 20-sekundowy film nawiązuje charakterem do czołówki filmu „Jackie Brown” Quentina Tarantino.
0 1 0 0 0 9.05.2011Efekt Public Relations ponownie dla NovartisAgencja Efekt PR kontynuuje współpracę z międzynarodowym koncernem farmaceutycznym Novartis Polska, w związku z wygraniem przetargu na prowadzanie kampanii PR dotyczącej dwóch leków OTC: Fenistil Żel (pojemność 50 g) i Lamisilatt1. Umowa została podpisana na okres pół roku.
0 1 0 0 0 9.05.2011Kolejne wydanie katalogu „Kreatorzy”Katalog „Kreatorzy” to baza danych prezentująca firmy działające w branży MICE. Informacjom o firmach towarzyszy materiał zdjęciowy pokazujący ich, często niezwykłe, realizacje eventów, kongresów, imprez masowych, jak również kameralnych spotkań biznesowych.
0 1 0 0 0 9.05.2011Dom mediowy szuka studentówDo 15 maja można składać aplikacje do drugiej edycji programu stażowego Szkoła Mediów. Program stażowy Media School, przygotowany przez dom mediowy ZenithOptimedia Group, skierowany jest do studentów 4 i 5 roku oraz tegorocznych absolwentów, którzy chcą zapoznać się z pracą mediowca.
0 1 0 0 0 9.05.2011Słuchacze Radia Zet wybrali Martynę WojciechowskąDecyzją słuchaczy Martyna Wojciechowska i jej program „Martyna Extremalna” pozostaną do wakacji na antenie Radia Zet. Tym samym dobiegła końca wiosenna kampania wizerunkowo-produktowa stacji.
0 1 0 0 0 9.05.2011Milion na reklamę internetowąRusza konkurs Money.pl i Netii dla właścicieli małych firm, na najlepsze hasło reklamowe. Do wygrania jest milion złotych w reklamie, do wykorzystania na portalu Money.pl.
1 1 0 0 0 9.05.2011Unilever walczy o rynek kosmetyków dla mężczyzn (wideo)Z początkiem maja w telewizji, prasie, Internecie oraz na billboardach rozpoczęła się kampania reklamowa nowej marki kosmetyków dla mężczyzn: Dove Men+Care. Jest to jeden z największych projektów marketingowych Unilevera, z najsilniejszym wsparciem reklamowym w segmencie kosmetyków męskich w historii polskiego rynku.