1 1 0 0 0 5.10.2011Jolanta Kwaśniewska w reklamie Rutinacei (wideo)Jolanta Kwaśniewska użyczyła swego wizerunku do reklamy marki Rutinacea Max z portfolio Aflofarmu. Kampania rozpoczyna się 5 października, obejmując telewizję, radio oraz prasę.
0 1 0 0 0 5.10.2011Sieć reklam Adloyal skierowana do lokalnych reklamodawcówPlatforma reklamowa Adloyal we wrześniu objęła swoim zasięgiem ponad 40% polskich internautów. Wśród skupionych na niej wydawców są m.in. Demotywatory, Autocentrum i Chip.pl. Skierowana jest do reklamodawców z rynków lokalnych.
0 2 0 0 0 5.10.2011Converse w roli prawodawcyPrawo do oryginalności, wolności, indywidualizmu, wyrażania siebie... – proklamuje je marka Converse w kampanii outdoorowej pod hasłem „The right to...” (Prawo do...). W ten sposób brand podkreśla swój charakter oraz wartości, z którymi się utożsamia, a jednocześnie promuje buty z kolekcji jesienno-zimowej. Kampania outdoorowa ruszyła 1 października i potrwa do końca tego miesiąca.
0 2 0 0 0 5.10.2011Internauci oceniają przedwyborczą aktywność partii w SieciW badaniu polskich internautów, przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia między 30 września a 4 października br., niemal 45% respondentów stwierdziło, że partie polityczne w dużym stopniu wykorzystywały Internet w swoich kampaniach wyborczych. Najbardziej zauważalna online była kampania Platformy Obywatelskiej.
0 1 0 0 0 5.10.2011Kondycja finansowa firm branży artykułów promocyjnychNa przełomie ostatnich miesięcy Polska Izba Artykułów Promocyjnych przeprowadziła badanie, którego celem była ocena kondycji finansowej firm branży artykułów promocyjnych. Ponad połowa dostawców i agencji reklamowych dobrze oceniła swoją kondycję finansową. Jednocześnie jednak tylko 30% klientów końcowych i niespełna 1% agencji płaci zaliczkę za zamówiony towar. Jak wynika z badania, firmy mają ponad 2 mln przeterminowanych płatności.
4 4 0 0 0 4.10.2011House jesienią obala truizmy (wideo)1 października ruszyła jesienna kampania marki odzieżowej House „Let’s face it”. Z humorem i w przewrotny sposób marka obala truizmy, które od najmłodszych lat wpaja się młodym ludziom. Wykorzystuje do tego wytarte hasła i nietuzinkowe zdjęcia wizerunkowe.
1 1 0 0 0 4.10.2011Kampania FIFA 12 w telewizji (wideo)28 września ruszyła kampania gry komputerowej FIFA 12 produkcji Electronic Arts. Gra weszła na polski rynek 30 września.
1 1 0 0 0 4.10.2011Reklama wspiera trzecią edycję promocji Lubelli (wideo)Promocję Lubelli pod hasłem „Przepis na pyszną zabawę” wspiera mocna kampania telewizyjna, która właśnie wystartowała. W ramach promocji Lubelli można wygrać jedną z ponad 15 tysięcy nagród: naczynia do zapiekania, miski, kubki i książki kucharskie.
0 4 0 0 0 4.10.2011Internauta od kuchni (raport PBI o serwisach kulinarnych)56 procent internautów codziennie przyrządza potrawy dla siebie, rodziny lub znajomych. Kolejne 28 procent czyni to kilka razy w tygodniu. Wybierając odpowiednie przepisy internauci korzystają przede wszystkim z własnego doświadczenia, jeśli jednak sięgają po pomoc z zewnątrz, najczęściej szukają jej w Internecie. Z sondażu przeprowadzonego przez PBI wynika, że aż 63 procent osób korzystających z Internetu czerpie inspiracje do przygotowywania dań z Sieci. Dopiero w dalszej kolejności sięgają do innych źródeł informacji: porad znajomych (51 proc.), książek kucharskich (31 proc.), gazet (23 proc.) czy telewizji (14 proc.).
1 1 0 0 0 4.10.2011Kampania marki Calzedonia (wideo)10 października powraca na antenę polskiej telewizji spot reklamowy włoskiej marki Calzedonia. Kampania potrwa do 23 października. Reklama emitowana będzie w największych stacjach telewizji polskiej: TVP, Polsat, TVN.