Fleishman-Hillard z Marionnaud
  • 0
  • 1
4.10.2011

Fleishman-Hillard z Marionnaud

Agencja public relations Fleishman-Hillard rozpoczęła współpracę z międzynarodową siecią perfumerii Marionnaud. Agencja odpowiedzialna będzie za działania media relations dla sieci sklepów oraz produktów do pielęgnacji i makijażu dostępnej na wyłączność w asortymencie perfumerii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2011

Empik i Smyk nowymi partnerami programu Payback

Od 3 października punkty programu bonusowego Payback zbierać można również w sieciach Empik i Smyk (Grupa Empik Media & Fashion). Marki te uzupełniają ofertę programu w kategoriach kultura i rozrywka oraz artykuły dla dzieci. Nowi partnerzy uwzględniani będą we wszystkich aktywnościach marketingu bezpośredniego w ramach Payback, zaplanowanych w najbliższym czasie. Z kolei w sklepach nowych partnerów pojawią się liczne materiały POS z informacjami o ich przystąpieniu do programu.