Aviva i agencja PZL kończą współpracę (wideo)
  • 1
  • 1
4.10.2011

Aviva i agencja PZL kończą współpracę (wideo)

Agencja reklamowa PZL i firma ubezpieczeniowa Aviva podjęły decyzję o zakończeniu trwającej od 2009 roku współpracy, której marketingowym efektem jest m.in. postać Pana Pikusia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2011

Empik i Smyk nowymi partnerami programu Payback

Od 3 października punkty programu bonusowego Payback zbierać można również w sieciach Empik i Smyk (Grupa Empik Media & Fashion). Marki te uzupełniają ofertę programu w kategoriach kultura i rozrywka oraz artykuły dla dzieci. Nowi partnerzy uwzględniani będą we wszystkich aktywnościach marketingu bezpośredniego w ramach Payback, zaplanowanych w najbliższym czasie. Z kolei w sklepach nowych partnerów pojawią się liczne materiały POS z informacjami o ich przystąpieniu do programu.