PGNiG wspiera polskich piłkarzy ręcznych (wideo)
  • 1
  • 1
17.01.2013

PGNiG wspiera polskich piłkarzy ręcznych (wideo)

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo zostało sponsorem polskiej drużyny szczypiornistów oraz tegorocznej transmisji Mistrzostw Świata w piłce ręcznej. Firma przygotowała 8-sekundowy billboard sponsorski, który jest emitowany przed i po każdej transmisji meczów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54596 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2013

16 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2013

Doda w reklamach Media Expert: krótkotrwała popularność firmy

W najnowszej kampanii wizerunkowej sieci sklepów ze sprzętem RTV i AGD Media Expert wykorzystano wizerunek Doroty Rabczewskiej (Dody). Wydatki reklamowe firmy znacząco wzrosły – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, przeanalizowanych w ramach projektu monitoringu wydatków reklamowych Admonit. Mimo zainwestowanych pieniędzy i reklamowego rozmachu kampania przełożyła się jedynie na krótkotrwały wzrost zainteresowania mediów siecią. Popularność Media Expert po premierze reklam szybko wróciła do dawnego poziomu.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
16.01.2013

Drugi etap kampanii Twójoutdoor.pl, z hasłami „Pokaż jaja!” i „Pokaż dekolt!”

Przez pierwsze dwa tygodnie stycznia odbiorcy mogli zobaczyć cztery layouty kampanii teaserowej Twójoutdoor.pl, prowadzonej w głównych aglomeracjach Polski. Eksponowane plakaty z hasłami „Pokaż dekolt!”, „Pokaż jaja!”, „Pokaż wałek!” oraz „Pokaż zderzaki!” zwracały na siebie uwagę nasyconymi kolorami, krótkimi i kontrowersyjnymi hasłami, wyraźną czcionką oraz nieskomplikowaną grafiką.